Група №12 «Розумники»
Вас вітають:
Вихователі :
Майданська Людмила Анатоліївна (освіта- вища, «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «вихователь-методист»)
Гнибедюк Ольга Андріївна (освіта- вища, «спеціаліст вищої категорії»)
Помічник вихователя: Пославська Юлія Володимирівна
Портфоліо групи
ВІК ДІТЕЙ: середній вік ( 4-5 років )
Профільність групи: мовленнєвий розвиток дошкільника
Група «Розумники» — це країна дитинства, в якій діти зростають творчими, креативними і головне – щасливими. Діти в дружній та доброзичливій атмосфері мають можливість проявити свої інтелектуальні здібності, творчість, самостійність, вчаться поважати себе та інших.
Педагоги в освітньому процесі застосовують методику навчання раннього читання Л.В.Шелестової як засіб формування цілісної картини світу дошкільників, та виховання позитивного ставлення до навчання читанню.
Працює гурток «Весела абетка»
НАШЕ КРЕДО: «Плоди педагогічної діяльності вихователів – це успіхи їх вихованців»
НАШ ДЕВІЗ:
Немає на світі такого куточка
Як група «розумники» у дитсадочку.
Ми щирі, завзяті, умієм радіти,
Тому що в цій групі щасливі всі діти.
ГІМН ГРУПИ:
Хто в нашу групу потрапляє,
Той розумником зростає.
В ній навчать тебе умить
Букви різні полюбить.
Будеш вміти ти читати
І писати й рахувати.
Цікавіше щоб жилось.
Ще й Пізнайко тут є, ось!
Ні хвилиночки без діла
Всі працюють в нас уміло.
Малюки всьому навчаться
В групі з номером 12.
ПРІОРИТЕТНІ ЗАВДАННЯ:
- Особистісний розвиток дитини в процесі навчання раннього читання.
- Збереження та зміцнення фізичного та психічного розвитку дитини.
- Організація емоційно чуттєвого контакту дітей з природою.
В ГРУПІ ВИХОВУЮТЬСЯ: 19 дошкільників віком від 4 до 5 років
ПРОФІЛЬНІСТЬ ГРУПИ: НАВЧАННЯ ДІТЕЙ РАННЬОМУ ЧИТАННЮ
Чому виникає потреба у навчанні читання дошкільників? Адже цього можна навчитись у школі. Однак, як свідчить досвід уже трирічні діти часто виявляють інтерес до букв, як і до всіх інших предметів, що їх оточують. Тому важливо в цій ситуації підтримувати бажання дітей пізнавати щось нове. Це не означає, що навчитися читати – найголовніше завдання для дошкільняти, однак раннє оволодіння читанням – це можливість швидкого інтелектуального розвитку дитини, активізація пізнавальних процесів, розвиток творчих здібностей.
Ознайомлення з літерами і складами проводиться одночасно з ознайомленням з основними геометричними фігурами, кольорами, предметами та явищами навколишньої дійсності. Отже, загалом читання сприяє розширенню мовного фонду, окоміру дошкільнят, формує чітке уявлення про довкілля.
Режим організованої життєдіяльності дітей
Режимні процеси | Середня група |
Прийом дітей, ранковий огляд, ігри | 7.00 — 8.10 |
Ранкова гімнастика | 8.10 — 8.20 |
Підготовка до сніданку, сніданок | 8.20- 8.50 |
Ігрова та індивідуальна діяльність | 8.50 — 9.00 |
Організована навчально-пізнавальна діяльність | 9.00 — 10.05 |
Підготовка до прогулянки, прогулянка, ігри | 10.05 – 11.55 |
Повернення з прогулянки, миття рук, обличчя, підготовка до обіду | 11.50 – 12.10 |
Обід | 12.10 – 12.40 |
Підготовка до сну, сон | 12.40 – 15.00 |
Поступовий підйом, загартовуючі процедури | 15.00 – 15.30 |
Ігри, самостійна художня діяльність, гурткова робота | 15.30 – 16.20 |
Підготовка до вечері, вечеря | 16.10 – 16.40 |
Підготовка до прогулянки, прогулянка, спортивні ігри, праця, повернення дітей додому | 16.40- 19.00. |
Особливості розвитку дітей середнього дошкільного віку
Щоб сприяти особистісному розвитку дитини 4-5 років, необхідно враховувати наступне.
По-перше, в цьому віці вже закладаються основи творчого відношення до предметного світу. Для цієї мети можна використовувати ті скромні поробки, які дитина створює своїми руками для гри або в якості подарунка кому-небудь. Якщо дорослий систематично буде підкреслювати, що дитина зробила щось сама, що вона вже багато чого вміє, зможе для кожного створити атмосферу заслуженого визнання й успіху, то задоволення, яке при цьому буде відчувати дитина, спонукатиме її і далі виконувати подібні завдання.
По-друге, в цей період може виникнути і справді пізнавальне ставлення до світу, безкорислива потреба в знаннях з інтересом і бажанням знати. Для подальшого розвитку пізнавального інтересу важливо не лише дати дитині нові знання в захоплюючій формі, необхідно максимально з повагою ставитися до її власних розумових пошуків і їх результатів. На п’ятому році життя дитина вже здатна мислити, не опираючись на безпосередній досвід. У неї з’являється коло словесних знань. Оперуючи такими знаннями, дитина може іноді приходити до неправильних висновків, отримувати логічно недосконалі результати. Будь-які прояви неповаги до цих перших самостійних інтелектуальних кроків можуть відбити у дитини інтерес до сфери знань і позбавити її впевненості в собі. Тому найважливішими вимогами до особистих відносин дорослих з дітьми і в їх взаємовідносинах один з одним є серйозне і шанобливе відношення до всіх, навіть хибних міркувань дитини.
Це не означає, що дорослі повинні схвалювати будь-які неправильні думки та міркування дітей. Дорослим слід не оцінювати дітей, а обговорювати з ними їх міркування і заперечувати їм на рівних, а не зверхньо. Звідси природно випливає, що новими по відношенню дитини до інших людей повинні стати, з одного боку, інтерес і повага до дорослого як до джерела нових знань і тактовного помічника в його власних інтелектуальних пошуках, а з іншого – шанобливе і зацікавлене ставлення до аналогічних інтелектуальних пошуків його однолітків.
У розвитку свідомості дітей відкриваються дві дуже важливі можливості, від правильного використання яких суттєво залежить загальний рівень їх розумового розвитку. Одна з можливостей пов’язана з тим, що на п’ятому році життя діти здатні в своєму пізнанні навколишнього виходити за межі того, з чим безпосередньо стикаються самі. Починаючи з цього віку діти можуть поступово накопичувати фактичні знання про різні предмети і явища, які вони не бачили і про які знають тільки зі слів дорослого (про тварин і машини, міста і країни тощо). Дуже важливо розуміти, що коли дитина накопичує такі уявлення, вона не просто збільшує обсяг знань про навколишнє. У неї природно виникає відношення до тих нових сфер життя, з якими її знайомлять. А це означає, що дорослий не тільки дає знання, а й принципово розширює коло подій і предметів, що викликають у дитини емоційний відгук: співчуття і обурення, повагу та інтерес.
В ігровій діяльності дітей середнього дошкільного віку з’являється рольова взаємодія. Вона вказує на те, що дошкільнята починають відокремлювати себе від прийнятої ролі. В процесі гри ролі можуть змінюватися. Ігрові дії починають виконуватися не заради них самих, а заради сенсу гри.
Ви запитуєте — ми відповідаємо
Ми радо відповімо на всі ваші запитання, що вас цікавлять. Надсилайте повідомлення.