Група №2 «Цікавинка»
Вас вітають:
Вихователі : Химич Тетяна Андріївна(освіта-вища, «спеціаліст вищої категорії»), Лапа Світлана Валеріївна (освіта-вища, «спеціаліст»)
Помічник вихователя: Гніткіна Аліна Русланівна
Портфоліо групи:
Вік дітей: середній вік (4-5 років)
Наше педагогічне кредо: «Якщо твої наміри розраховані на рік-сій жито, якщо твої задуми розраховані на десятиліття-саджай дерева. Коли ж вони сягають віків-виховуй дітей»
Наш девіз:
Група наша «Цікавинка»,
В ній і гра, й дива, й новинки.
Наш гімн:
1.Разом з сонечком встаєм
В нашу групу ми ідем,
Любимо пісні і сміх
Вихователів своїх
Приспів:
Гру цікаву ми почнем,
Гарну пісню заведем,
На заняттях попрацюєм,
Порахуєм, помалюєм.
Вивчим віршик залюбки
І послухаєм казки.
2 .Ми-розумні, ми-кмітливі,
Інтелектуали-ми.
В нашу групу завітайте,
Будем дуже раді ми.
Пріоритетні завдання групи:
1 Формування логіко-математичних навичок дошкільників за допомогою паличок Кюїзенера під час занять з «Кольорової алгебри».
2 Використання нетрадиційних технік зображувальної діяльності.
3 Забезпечення якісної організації освітньо-виховного процесу, спрямованого на пізнавальний розвиток дошкільників.
В групі виховуються: 15 малюків віком від 4 до 5 років
![](http://dnz17.edu.vn.ua/wp-content/uploads/2022/10/0-02-05-4a49d3bb7f5d7f79c6b3be3f814b88167f2067d48561721decef1ffb0a9734d8_22bce17bfa089c51-300x225.jpg)
![](http://dnz17.edu.vn.ua/wp-content/uploads/2022/10/0-02-05-06d96d4126e673c0b5712bf0552ee953da10198abd1490ad3723e760457be8ec_bac31d451353522b-300x262.jpg)
![](http://dnz17.edu.vn.ua/wp-content/uploads/2016/06/4-300x246.jpg)
![](http://dnz17.edu.vn.ua/wp-content/uploads/2022/10/0-02-05-1331341fa049a42d67dc04b993858e3d9837bb79275d6dff30c64eb11939b85c_ab5c04a1dec60811-300x225.jpg)
![](http://dnz17.edu.vn.ua/wp-content/uploads/2016/06/1-1-300x220.jpg)
![](http://dnz17.edu.vn.ua/wp-content/uploads/2022/10/0-02-05-82994b79d2d83e2b008e54d5eb2cc517f849b48bb21b0b9c34f94d13ed3e5a53_47856f64bdce0b12-300x300.jpg)
![](http://dnz17.edu.vn.ua/wp-content/uploads/2016/06/11-300x300.jpg)
![](http://dnz17.edu.vn.ua/wp-content/uploads/2016/06/0-02-05-3c0025889b2171af870b2b4d020e3728263fab30ed5441823e11af96fbe50c82_b470edc0d621ef21-300x300.jpg)
![](http://dnz17.edu.vn.ua/wp-content/uploads/2016/06/0-02-05-5dad43b9b90bc6ddaf1c5399178591f0b1c31f6d862b439a082b7a24b3fbeb48_4561cd3aa5c39f04-300x300.jpg)
![](http://dnz17.edu.vn.ua/wp-content/uploads/2016/06/2-300x185.jpg)
![](http://dnz17.edu.vn.ua/wp-content/uploads/2016/06/8-300x199.jpg)
![](http://dnz17.edu.vn.ua/wp-content/uploads/2016/06/изображение_viber_2022-11-12_18-45-12-313-300x225.jpg)
![](http://dnz17.edu.vn.ua/wp-content/uploads/2016/06/изображение_viber_2023-02-09_10-16-45-106-300x225.jpg)
![](http://dnz17.edu.vn.ua/wp-content/uploads/2016/06/изображение_viber_2023-02-09_10-16-45-772-300x225.jpg)
![](http://dnz17.edu.vn.ua/wp-content/uploads/2016/06/изображение_viber_2023-02-09_12-07-23-112-300x225.jpg)
![](http://dnz17.edu.vn.ua/wp-content/uploads/2016/06/изображение_viber_2023-02-09_12-07-31-248-300x225.jpg)
![](http://dnz17.edu.vn.ua/wp-content/uploads/2016/06/изображение_viber_2023-02-09_10-16-47-174-300x225.jpg)
![](http://dnz17.edu.vn.ua/wp-content/uploads/2023/03/photo_2023-03-21_08-21-13-300x242.jpg)
![](http://dnz17.edu.vn.ua/wp-content/uploads/2023/03/photo_2023-03-21_08-21-01-300x225.jpg)
![](http://dnz17.edu.vn.ua/wp-content/uploads/2022/11/0-02-05-fd8c28e0c92f9a401565277742ecb6fdd001be3037ee5079493068a5e7bbf0f7_2de51f0dd96049a8-300x201.jpg)
Режим організованої життєдіяльності дітей
Режимні процеси | Середня група |
Прийом дітей, ранковий огляд, ігри | 7.00 — 8.20 |
Ранкова гімнастика | 8.20 — 8.35 |
Підготовка до сніданку, сніданок | 8.35 — 8.50 |
Ігрова та індивідуальна діяльність | 8.50 — 9.00 |
Організована навчально-пізнавальна діяльність | 9.00 — 10.20 |
Підготовка до прогулянки, прогулянка, ігри | 10.20 – 12.00 |
Повернення з прогулянки, миття рук, обличчя, підготовка до обіду | 12.20 – 12.30 |
Обід | 12.30 – 13.00 |
Підготовка до сну, сон | 13.00 — 15.00 |
Поступовий підйом, загартовуючі процедури | 15.00 – 15.40 |
Ігри, самостійна художня діяльність, гурткова робота | 15.40 – 16.25 |
Підготовка до вечері, вечеря | 16 25 – 16.50 |
Підготовка до прогулянки, прогулянка, спортивні ігри, праця, повернення дітей додому | 16.50 – 19.00 |
Особливості розвитку дітей середнього дошкільного віку
Вік від 4 до 5 років — це час, коли в дитини закінчився кризовий період, вона стала спокійнішою та слухнянішою. Крім того, у цьому віці дитина активно починає прагнути бути самостійною. Сьогодні ми розповімо про основні зміни в характері дитини цього віку та дамо поради з виховання.
Важливо знати, що прагнучи бути самостійною, дитина намагається встановити свої правила в навколишньому світі та заявити про них. Для неї важливо майже все робити самостійно, вона менше потребує опіки дорослих і вже більше здатна подбати про себе.
Крім того, у дитини розширюються свідомі емоції, вона стає здатною співпереживати, співчувати, розуміти почуття інших людей.
У малюка формуються основні етичні поняття, творчі здібності. У фазу активності вступає розвиток уяви. Дитина живе в світі казок і фантазій — у цей період вона здатна створювати цілі світи на папері або в своїй уяві. У мріях і фантазіях дитина отримує можливість стати головною дійовою особою. Але, як наслідок розвиненої уяви, з’являються страхи, тому що знань і життєвого досвіду ще дуже мало. Дитина може почуватись недостатньо захищеною в світі.
Також у цей період дитина прагне мати друзів серед однолітків. Ігри, в які дітям подобається грати, стають складнішими та набирають сюжетно-рольового наповнення (ігри в лікарню, в магазин, в улюблених героїв казок). Діти 4-5 років починають дружити один з одним, сваритися, миритися, ображатися, ревнувати, допомагати один одному.
Активна допитливість у цей період розвитку змушує дітей постійно ставити питання про все, що вони бачать. Розширюється кругозір дитини, вона прагне пізнавальних бесід. Діти часто ставлять питання: «чому?», тому що їм дуже цікаво пізнавати навколишній світ, обговорювати побачене. Слухати розповіді дорослих про моря, океани, тварин, історії з життя людей. Відповідати на запитання дітей потрібно, щоб дитина не набула психологічного комплексу відчуженості. Але, відповідаючи на питання дітей, пояснення повинні бути не науково обґрунтовані, а сформульовані простою та доступною для дітей мовою.
У віці 4-5 років набирає обертів розвиток свідомості в дітей. Діти здатні в своєму пізнанні виходити за межі того, з чим безпосередньо стикаються — вони можуть поступово нагромаджувати фактичні знання про різні предмети та явища, про яких знають лише зі слів дорослого (про тварин і машини, міста й країни тощо). Коли дитина має такі уявлення, то в неї природно виникає ставлення до нових сфер життя, з якими її знайомлять: симпатія до дельфінів і боязке відношення до акул, співчуття до людей, які місяцями живуть в умовах полярної ночі, і пошана до їх здатності пристосовуватися до складних природних умов. Це означає, що дитина не лише отримувала знання від дорослого, а й розширювала коло подій та предметів, що викликали в неї певний емоційний стан: співчуття, пошана, інтерес.
Також важливо, щоб відчуття які переживає дитина з приводу чужих їй людей та незнайомих істот чи подій, виводили її за межі вузьких і егоїстичних інтересів. Щоб робили певні дії в формуванні майбутнього громадянина суспільства, якому людське горе або переживання не буде.
Ви запитуєте — ми відповідаємо
Ми радо відповімо на всі ваші запитання, що вас цікавлять. Надсилайте повідомлення.