Група №2 «Цікавинка»

Вас вітають:

Вихователі : Химич Тетяна Андріївна(освіта-вища, «спеціаліст вищої категорії»)

Помічник вихователя: 

Портфоліо групи:

Вік дітей: середній вік (4-5 років)

Наше педагогічне кредо: «Якщо твої наміри розраховані на рік-сій жито, якщо твої задуми розраховані на десятиліття-саджай дерева. Коли ж вони сягають віків-виховуй дітей»

Наш девіз:

Група наша «Цікавинка», 

В ній і гра, й дива, й новинки.

Наш гімн:

1.Разом з сонечком встаєм

В нашу групу ми ідем,

Любимо пісні і сміх

Вихователів своїх

Приспів:

Гру цікаву ми почнем,

Гарну пісню заведем,

На заняттях попрацюєм,

Порахуєм, помалюєм.

Вивчим віршик залюбки

І послухаєм казки.

2 .Ми-розумні, ми-кмітливі,

Інтелектуали-ми.

В нашу групу завітайте,

Будем дуже раді ми.

Пріоритетні завдання групи:

1 Формування логіко-математичних навичок дошкільників за допомогою паличок Кюїзенера під час занять з «Кольорової алгебри».

2 Використання нетрадиційних технік зображувальної діяльності.

3 Забезпечення якісної  організації освітньо-виховного процесу, спрямованого на пізнавальний розвиток дошкільників.

В групі виховуються: 15 малюків віком від 4 до 5 років 

                 

Режим організованої життєдіяльності дітей 

Режимні процеси Середня група
Прийом дітей, ранковий огляд, ігри 7.00 — 8.20
Ранкова гімнастика 8.20 — 8.35
Підготовка до сніданку, сніданок 8.35 — 8.50
Ігрова та індивідуальна діяльність 8.50 — 9.00
Організована  навчально-пізнавальна діяльність 9.00 — 10.20
Підготовка до прогулянки, прогулянка, ігри 10.20 – 12.00
Повернення з прогулянки, миття рук, обличчя, підготовка до обіду 12.20 – 12.30
Обід 12.30 – 13.00
Підготовка до сну, сон 13.00 — 15.00
Поступовий підйом, загартовуючі процедури 15.00 – 15.40
Ігри, самостійна художня діяльність, гурткова робота 15.40 – 16.25
Підготовка до вечері, вечеря 16 25 – 16.50
Підготовка до прогулянки, прогулянка, спортивні ігри, праця, повернення дітей додому 16.50 – 19.00

Особливості розвитку дітей середнього дошкільного віку

Вік від 4 до 5 років — це час, коли в дитини закінчився кризовий період, вона стала спокійнішою та слухнянішою. Крім того, у цьому віці дитина активно починає прагнути бути самостійною. Сьогодні ми розповімо про основні зміни в характері дитини цього віку та дамо поради з виховання.

Важливо знати, що прагнучи бути самостійною, дитина намагається встановити свої правила в навколишньому світі та заявити про них. Для неї важливо майже все робити самостійно, вона менше потребує опіки дорослих і вже більше здатна подбати про себе.

Крім того, у дитини розширюються свідомі емоції, вона стає здатною співпереживати, співчувати, розуміти почуття інших людей.

У малюка формуються основні етичні поняття, творчі здібності. У фазу активності вступає розвиток уяви. Дитина живе в світі казок і фантазій — у цей період вона здатна створювати цілі світи на папері або в своїй уяві. У мріях і фантазіях дитина отримує можливість стати головною дійовою особою. Але, як наслідок розвиненої уяви, з’являються страхи, тому що знань і життєвого досвіду ще дуже мало. Дитина може почуватись недостатньо захищеною в світі.

Також у цей період дитина прагне мати друзів серед однолітків. Ігри, в які дітям подобається грати, стають складнішими та набирають сюжетно-рольового наповнення (ігри в лікарню, в магазин, в улюблених героїв казок). Діти 4-5 років починають дружити один з одним, сваритися, миритися, ображатися, ревнувати, допомагати один одному.

Активна допитливість у цей період розвитку змушує дітей постійно ставити питання про все, що вони бачать. Розширюється кругозір дитини, вона прагне пізнавальних бесід. Діти часто ставлять питання: «чому?», тому що їм дуже цікаво пізнавати навколишній світ, обговорювати побачене. Слухати розповіді дорослих про моря, океани, тварин, історії з життя людей. Відповідати на запитання дітей потрібно, щоб дитина не набула психологічного комплексу відчуженості. Але, відповідаючи на питання дітей, пояснення повинні бути не науково обґрунтовані, а сформульовані простою та доступною для дітей мовою.

У віці 4-5 років набирає обертів розвиток свідомості в дітей. Діти здатні в своєму пізнанні виходити за межі того, з чим безпосередньо стикаються — вони можуть поступово нагромаджувати фактичні знання про різні предмети та явища, про яких знають лише зі слів дорослого (про тварин і машини, міста й країни тощо). Коли дитина має такі уявлення, то в неї природно виникає ставлення до нових сфер життя, з якими її знайомлять: симпатія до дельфінів і боязке відношення до акул, співчуття до людей, які місяцями живуть в умовах полярної ночі, і пошана до їх здатності пристосовуватися до складних природних умов. Це означає, що дитина не лише отримувала знання від дорослого, а й розширювала коло подій та предметів, що викликали в неї певний емоційний стан: співчуття, пошана, інтерес.

Також важливо, щоб відчуття які переживає дитина з приводу чужих їй людей та незнайомих істот чи подій, виводили її за межі вузьких і егоїстичних інтересів. Щоб робили певні дії в формуванні майбутнього громадянина суспільства, якому людське горе або переживання не буде.

Ви запитуєте — ми відповідаємо

Ми радо відповімо на всі ваші запитання, що вас цікавлять. Надсилайте повідомлення.

Ім'я

Email

Повідомлення