Група №2 «Цікавинка»
Вас вітають:
Вихователі : Химич Тетяна Андріївна(освіта-вища, «спеціаліст вищої категорії»)
Помічник вихователя:
Портфоліо групи:
Вік дітей: середній вік (4-5 років)
Наше педагогічне кредо: «Якщо твої наміри розраховані на рік-сій жито, якщо твої задуми розраховані на десятиліття-саджай дерева. Коли ж вони сягають віків-виховуй дітей»
Наш девіз:
Група наша «Цікавинка»,
В ній і гра, й дива, й новинки.
Наш гімн:
1.Разом з сонечком встаєм
В нашу групу ми ідем,
Любимо пісні і сміх
Вихователів своїх
Приспів:
Гру цікаву ми почнем,
Гарну пісню заведем,
На заняттях попрацюєм,
Порахуєм, помалюєм.
Вивчим віршик залюбки
І послухаєм казки.
2 .Ми-розумні, ми-кмітливі,
Інтелектуали-ми.
В нашу групу завітайте,
Будем дуже раді ми.
Пріоритетні завдання групи:
1 Формування логіко-математичних навичок дошкільників за допомогою паличок Кюїзенера під час занять з «Кольорової алгебри».
2 Використання нетрадиційних технік зображувальної діяльності.
3 Забезпечення якісної організації освітньо-виховного процесу, спрямованого на пізнавальний розвиток дошкільників.
В групі виховуються: 15 малюків віком від 4 до 5 років
Режим організованої життєдіяльності дітей
Режимні процеси | Середня група |
Прийом дітей, ранковий огляд, ігри | 7.00 — 8.20 |
Ранкова гімнастика | 8.20 — 8.35 |
Підготовка до сніданку, сніданок | 8.35 — 8.50 |
Ігрова та індивідуальна діяльність | 8.50 — 9.00 |
Організована навчально-пізнавальна діяльність | 9.00 — 10.20 |
Підготовка до прогулянки, прогулянка, ігри | 10.20 – 12.00 |
Повернення з прогулянки, миття рук, обличчя, підготовка до обіду | 12.20 – 12.30 |
Обід | 12.30 – 13.00 |
Підготовка до сну, сон | 13.00 — 15.00 |
Поступовий підйом, загартовуючі процедури | 15.00 – 15.40 |
Ігри, самостійна художня діяльність, гурткова робота | 15.40 – 16.25 |
Підготовка до вечері, вечеря | 16 25 – 16.50 |
Підготовка до прогулянки, прогулянка, спортивні ігри, праця, повернення дітей додому | 16.50 – 19.00 |
Особливості розвитку дітей середнього дошкільного віку
Вік від 4 до 5 років — це час, коли в дитини закінчився кризовий період, вона стала спокійнішою та слухнянішою. Крім того, у цьому віці дитина активно починає прагнути бути самостійною. Сьогодні ми розповімо про основні зміни в характері дитини цього віку та дамо поради з виховання.
Важливо знати, що прагнучи бути самостійною, дитина намагається встановити свої правила в навколишньому світі та заявити про них. Для неї важливо майже все робити самостійно, вона менше потребує опіки дорослих і вже більше здатна подбати про себе.
Крім того, у дитини розширюються свідомі емоції, вона стає здатною співпереживати, співчувати, розуміти почуття інших людей.
У малюка формуються основні етичні поняття, творчі здібності. У фазу активності вступає розвиток уяви. Дитина живе в світі казок і фантазій — у цей період вона здатна створювати цілі світи на папері або в своїй уяві. У мріях і фантазіях дитина отримує можливість стати головною дійовою особою. Але, як наслідок розвиненої уяви, з’являються страхи, тому що знань і життєвого досвіду ще дуже мало. Дитина може почуватись недостатньо захищеною в світі.
Також у цей період дитина прагне мати друзів серед однолітків. Ігри, в які дітям подобається грати, стають складнішими та набирають сюжетно-рольового наповнення (ігри в лікарню, в магазин, в улюблених героїв казок). Діти 4-5 років починають дружити один з одним, сваритися, миритися, ображатися, ревнувати, допомагати один одному.
Активна допитливість у цей період розвитку змушує дітей постійно ставити питання про все, що вони бачать. Розширюється кругозір дитини, вона прагне пізнавальних бесід. Діти часто ставлять питання: «чому?», тому що їм дуже цікаво пізнавати навколишній світ, обговорювати побачене. Слухати розповіді дорослих про моря, океани, тварин, історії з життя людей. Відповідати на запитання дітей потрібно, щоб дитина не набула психологічного комплексу відчуженості. Але, відповідаючи на питання дітей, пояснення повинні бути не науково обґрунтовані, а сформульовані простою та доступною для дітей мовою.
У віці 4-5 років набирає обертів розвиток свідомості в дітей. Діти здатні в своєму пізнанні виходити за межі того, з чим безпосередньо стикаються — вони можуть поступово нагромаджувати фактичні знання про різні предмети та явища, про яких знають лише зі слів дорослого (про тварин і машини, міста й країни тощо). Коли дитина має такі уявлення, то в неї природно виникає ставлення до нових сфер життя, з якими її знайомлять: симпатія до дельфінів і боязке відношення до акул, співчуття до людей, які місяцями живуть в умовах полярної ночі, і пошана до їх здатності пристосовуватися до складних природних умов. Це означає, що дитина не лише отримувала знання від дорослого, а й розширювала коло подій та предметів, що викликали в неї певний емоційний стан: співчуття, пошана, інтерес.
Також важливо, щоб відчуття які переживає дитина з приводу чужих їй людей та незнайомих істот чи подій, виводили її за межі вузьких і егоїстичних інтересів. Щоб робили певні дії в формуванні майбутнього громадянина суспільства, якому людське горе або переживання не буде.
Ви запитуєте — ми відповідаємо
Ми радо відповімо на всі ваші запитання, що вас цікавлять. Надсилайте повідомлення.