Група №4 «Сонечко»

Вас вітають:

Вихователі:

Осадча-Черпіта Валентина Миколаївна (освіта- вища, «спеціаліст») 

Дяченко Наталія Іванівна (освіта- середня спеціальна, «11 тарифний розряд»)

Помічник вихователя: Рожук Ольга Антонівна

            Портфоліо групи

ВІК ДІТЕЙ: молодший  вік (3-4 роки)

НАШЕ КРЕДО: 

«Дитина — це дзеркало виховання.

Як у краплі води відбивається сонце, так і у дітях відображається моральна чистота матері і батька»

НАШ ДЕВІЗ:

61dbe078-c1c3-4039-9dcd-5b5a5bc42931

ПРІОРИТЕТНІ ЗАВДАННЯ:

  • Забезпечення охорони життя і зміцнення та збереження здо­ров’я дітей.
  •  Виховання навичок громадської та особистої гігієни.
  • Формування уявлень про ознаки здоров’я і хвороби та шляхи запобігання їй.
  •  Ознайомлення з правилами безпечної поведінки у довкіллі та в екстрених ситуаціях, розвиток усвідомлення їх дотримання.
  •  Формування навичок життєдіяльності за природними ритмами (режимом дня) та основ культури поведінки.

НАШ ГУРТОК ВАЛЕОЛОГІЧНОГО СПРЯМУВАННЯ: «Малята-здоров’ята»

В ГРУПІ ВИХОВУЮТЬСЯ:  31 малюків віком від 3 до 4 років (19 хлопчиків, 12 дівчаток)

 

Режим організованої життєдіяльності дітей

Режимні процеси ІІ молодша група
Прийом дітей, ранковий огляд, ігри 7.00 — 8.00
Ранкова гімнастика 8.00 — 8.10
Підготовка до сніданку, сніданок 8.10-8.40
Ігрова та індивідуальна діяльність 8.40 — 9.00
Організована  навчально-пізнавальна діяльність 9.00 — 9.55
Підготовка до прогулянки, прогулянка, ігри 9.55 – 11. 50 
Повернення з прогулянки, миття рук, обличчя, підготовка до обіду 11.30 – 11.45
Обід 11.45 – 12.15
Підготовка до сну, сон 12.15 – 15.00
Поступовий підйом, загартовуючі процедури 15.00 – 15.30
Ігри, самостійна художня діяльність, гурткова робота 15.35 – 16.00
Підготовка до вечері, вечеря 16.00 – 16.30
Підготовка до прогулянки, прогулянка, спортивні ігри, праця, повернення дітей додому 16.30- 19.00

Особливості розвитку дітей молодшого дошкільного віку

Четвертий рік життя характеризується двома якісно новими рисами. Одна пов’язана з формуванням особистості дитини, інша з формуванням його діяльності. Дорослий стає для дитини не тільки членом сім’ї, а й носієм певної суспільної функції. Бажання дитини виконувати таку ж функцію призводить до протиріччя з його реальними можливостями. Це протиріччя вирішується через розвиток гри, яка стає провідним видом діяльності в дошкільному віці.

Мовлення

Мова стає більш складною і розгорнутої. Змінюється словниковий склад мови: зростає в порівнянні з іменами іменниками частка дієслів, прикметників та інших частин мови. Довжина пропозицій збільшується, з’являються складні речення. За допомогою цих розмов дитина утримує в пам’яті поставлені перед собою цілі, будує нові плани, обмірковує шляхи їх досягнення, виконує на словах дії, які опускає в реальності.

Мислення

У молодшому дошкільному віці розвивається перцептивна діяльність. До кінця молодшого дошкільного віку діти можуть сприймати до п’яти і більше форм предметів і до семи і більше квітів, здатні диференціювати предмети за величиною, орієнтуватися в просторі групи дитячого садка, а при певній організації освітнього процесу — і в приміщенні всього дошкільного закладу.

Розвиваються пам’ять і увагу. На прохання дорослого діти можуть запам’ятати 3-4 слова і 5-6 назв предметів. До кінця молодшого дошкільного віку вони здатні запам’ятати значні уривки з улюблених творів.
Продовжує розвиватися наочно-дійове мислення. При цьому перетворення ситуацій в ряді випадків здійснюються на основі цілеспрямованих проб з урахуванням бажаного результату. Дошкільнята здатні встановити деякі приховані зв’язки і відносини між предметами.
Свідоме управління поведінкою тільки починає складатися; багато в чому поведінка дитини ще ситуативно. Разом з тим можна спостерігати і випадки обмеження власних спонукань самою дитиною, супроводжувані словесними вказівками. Починає розвиватися самооцінка, при цьому діти в значній мірі орієнтуються на оцінку батьків та інших дорослих. Продовжує розвиватися також їх статева ідентифікація, що проявляється в характері обираних іграшок і сюжетів

Творчість

Зображувальна діяльність дитини залежить від його уявлень про предмет. У цьому віці вони тільки починають формуватися. Графічні образи бідні. У одних дітей в зображеннях відсутні деталі, в інших малюнки можуть бути більш деталізовані. Діти вже можуть використовувати колір.
Велике значення для розвитку дрібної моторики має ліплення. Молодші дошкільнята здатні під керівництвом дорослого виліпити прості предмети.
Відомо, що аплікація робить позитивний вплив на розвиток сприйняття. У цьому віці дітям доступні найпростіші види аплікації.
Конструктивна діяльність в молодшому дошкільному віці обмежена зведенням нескладних будівель за зразком і за задумом.
У молодшому дошкільному віці починає розвиватися уява, яка особливо наочно проявляється в грі, коли одні об’єкти виступають в якості заступників інших.

Ви запитуєте — ми відповідаємо

Ми радо відповімо на всі ваші запитання, що вас цікавлять. Надсилайте повідомлення.

Ім'я

Email

Повідомлення

HotLog