Група №4 «Сонечко»

Вас вітають:

Вихователі:

Дячук Марина Вікторівна  (освіта- вища, «спеціаліст») 

Дяченко Наталія Іванівна (освіта- середня спеціальна, «11 тарифний розряд»)

Помічник вихователя: Рожук Ольга Антонівна

            Портфоліо групи

ВІК ДІТЕЙ: старший  вік (5-6 років)

НАШЕ КРЕДО: 

«Дитина — це дзеркало виховання.

Як у краплі води відбивається сонце, так і у дітях відображається моральна чистота матері і батька»

НАШ ДЕВІЗ:

«Сонечко» — це наша група, бо теплом вона окута. 

Поспіша сюди щодня дружня наша дітвора!

Маєм іграшок багато і працюємо завзято!

Сонечко нас зігріває, дружніми ми всі зростаєм!

ПРІОРИТЕТНІ ЗАВДАННЯ:

  • Забезпечення охорони життя і зміцнення та збереження здо­ров’я дітей.
  •  Виховання навичок громадської та особистої гігієни.
  • Формування уявлень про ознаки здоров’я і хвороби та шляхи запобігання їй.
  •  Ознайомлення з правилами безпечної поведінки у довкіллі та в екстрених ситуаціях, розвиток усвідомлення їх дотримання.
  •  Формування навичок життєдіяльності за природними ритмами (режимом дня) та основ культури поведінки.

НАШ ГУРТОК ВАЛЕОЛОГІЧНОГО СПРЯМУВАННЯ: «Малята-здоров’ята»

В ГРУПІ ВИХОВУЮТЬСЯ:  16 малюків віком від 5 до 6 років 

      

Режим організованої життєдіяльності дітей

Режимні процеси Старша група
Прийом дітей, ранковий огляд, ігри 7.00 — 8.00
Ранкова гімнастика 8.00 — 8.10
Підготовка до сніданку, сніданок 8.10-8.40
Ігрова та індивідуальна діяльність 8.40 — 9.00
Організована  навчально-пізнавальна діяльність 9.00 — 9.55
Підготовка до прогулянки, прогулянка, ігри 9.55 – 11. 50 
Повернення з прогулянки, миття рук, обличчя, підготовка до обіду 11.30 – 11.45
Обід 11.45 – 12.15
Підготовка до сну, сон 12.15 – 15.00
Поступовий підйом, загартовуючі процедури 15.00 – 15.30
Ігри, самостійна художня діяльність, гурткова робота 15.35 – 16.00
Підготовка до вечері, вечеря 16.00 – 16.30
Підготовка до прогулянки, прогулянка, спортивні ігри, праця, повернення дітей додому 16.30- 19.00

Особливості розвитку дітей старшого дошкільного віку

Вікові особливості дітей 5-6 років

У віці 5-6 років ваша дитина вже майже доросла — через рік вона піде до школи! На шостому році життя в дітей формуються такі почуття: інтелектуальні (допитливість, цікавість, подив, почуття гумору); естетичні (почуття прекрасного, героїчного); моральні (почуття гордості, сорому, дружби). Сьогодні ми розглянемо, які зміни відбуваються в розвитку та характері дитини цього віку та на що батькам слід звернути увагу.

  1. РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ

У дітей цього віку дуже швидко розвивається пізнавальна активність. Діти стають ще допитливішими, дуже багато питань ставлять батькам і чекають правдивих, чесних, точних, відвертих відповідей. Вони мають вже певний багаж знань, тому дуже хочуть, щоб дорослі їх вислухали. Розмови з дітьми та відповіді на їхні запитання збагачують дитячий світогляд.

  1. АКТИВНИЙ РОЗВИТОК ПАМ’ЯТІ

У віці 5-6 років сприймання у дітей доволі активне (цілеспрямоване, осмислене, аналітичне). Увага стає стійкою. Запам’ятовування вже цілеспрямоване, свідоме. Образна пам’ять являється чи не головним видом пам’яті в цьому віці.

У цьому віці стрімко розвивається смислова пам’ять. Її ефективність залежить від правильного розуміння інформації, що дається для запам’ятовування. Досвідчені педагоги садочка Happy Land під час занять обов’язково заохочують дітей повторювати, римувати; пропонують дітям встановлювати причинно-наслідкові зв’язки та мислити образно. Ці засоби є найкращими для розвитку пам’яті дітей цього віку.

  1. РОЗВИТОК УЯВИ

Дитина починає створювати власні образи та керувати ними. Таким чином, діти здатні вигадувати цікаві історії, оповідання; складати вигадані ними конструкції не звертаючись до зразка.

  1. РОЗВИТОК ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ

Мислення дітей 5-6 років — наочно-образне, з елементами словесно-логічного, вже формується й образно-схематичне. Починає розвиватися й категоріальне мислення, встановлюються зв’язки між поняттями «причина-наслідок». Діти старшого дошкільного віку можуть виконувати завдання на передбачення. Розвивається функція мислення символами, що є підґрунтям для створення різних моделей предметів. 

  1. РОЗВИТОК ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ

Зростає й розумова активність дітей. У садочку Happy Land на заняттях з математики вихователі груп старшого дошкільного віку вчать майбутніх першокласників логічно мислити, розв’язувати нескладні задачі усно (в думці). Крім того, вчать дітей розмірковувати, робити аналіз і невеликий коментар. Дитина починає робити описові розповіді, опираючись на сюжет, що намальований на картинці. Самостійно переказує нею почуте.

ПОРАДИ БАТЬКАМ

  • Батьки для дітей 5-6 річного віку є прикладом для наслідування. Тому задумайтесь — який приклад ви подаєте в тій чи іншій ситуації.
  • Дуже важливими моментами в житті дитини цього віку є час, проведений спільно з батьками. Відвідавши разом із батьками зоопарк, цирк, кінотеатр, навіть проста прогулянка на свіжому повітрі здатні залишити яскраві враження в дитини.
  • Спілкування з дітьми дуже необхідні для подальшого становлення особистості. Спостерігаючи за поведінкою батьків у соціумі, дитина швидше починає орієнтуватися в навколишньому середовищі.
  • У цьому віці діти дуже часто починають робити те, що їм хочеться, а не те, що сказали робити батьки, тому що вважають себе вже «дорослими». У такому випадку батьки повинні діяти згідно з ситуацією. Тут потрібно чітко розуміти: дитина маніпулює чи намагається соціалізуватися та виокремити свою індивідуальність.
  • Важливо встановити довірливі стосунки між дітьми та батьками. Грубою помилкою батьків являється принизливе ставлення до дитини, фрази на кшталт: «Ти ще малий, тому не лізь у дорослі справи. Знай своє місце». Знаходьте «золоту середину» в спілкуванні, надавайте можливість дитині бути самостійною, але потрібно це робити в міру дозволеного.
  • У 5-6 років дитина ще дуже залежить від батьків, тому головною умовою подальших довірчих стосунків між дітьми та батьками — ваша любов до них. Потрібно, щоб дитина постійно знаходилась у відчутті щастя. Тоді в неї ніколи не з’явиться комплекс самотності.

І найголовніше — щоб дитина була щасливою та відчувала, що її люблять, 10 разів на день обіймайте її та дайте відчути, як ви сильно її любите. Це є найголовнішою умовою виховання та подальших гарних і довірливих стосунків із дитиною, дасть можливість їй не замкнутися в собі!

Ви запитуєте — ми відповідаємо

Ми радо відповімо на всі ваші запитання, що вас цікавлять. Надсилайте повідомлення.

Ім'я

Email

Повідомлення