Група №12 «Розумники»

Вас вітають:

Вихователі : 

Майданська Людмила Анатоліївна (освіта- вища, «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «вихователь-методист»)  

Гнибедюк Ольга Андріївна (освіта- вища, «спеціаліст вищої категорії»)

    

Помічник вихователя: Ганич  Марія Степанівна

 

   Портфоліо групи

ВІК ДІТЕЙ: старший  вік ( 5-6  років )

Профільність групи: мовленнєвий розвиток дошкільника

Група «Розумники» це країна дитинства, в якій діти  зростають  творчими, креативними  і головне – щасливими. Діти в дружній та доброзичливій атмосфері  мають можливість проявити свої  інтелектуальні здібності, творчість, самостійність, вчаться поважати себе та інших.

Педагоги в освітньому процесі застосовують методику навчання раннього читання Л.В.Шелестової  як засіб формування цілісної картини світу дошкільників, та виховання позитивного ставлення до   навчання читанню.

Працює гурток «Весела абетка»

НАШЕ КРЕДО: «Плоди педагогічної діяльності вихователів – це успіхи їх вихованців»

НАШ ДЕВІЗ:

Немає на світі такого куточка

Як група «розумники» у дитсадочку.

Ми щирі, завзяті, умієм радіти,

Тому що в цій групі щасливі всі діти.

ГІМН ГРУПИ:

Хто в нашу групу потрапляє,

Той розумником зростає.

В ній навчать тебе умить

Букви різні полюбить.1474221120-10

Будеш вміти ти читати

І писати й рахувати.

Цікавіше щоб жилось.

Ще й Пізнайко тут є, ось!

Ні хвилиночки без діла

Всі працюють в нас уміло.

Малюки всьому навчаться

В групі з номером 12.

ПРІОРИТЕТНІ ЗАВДАННЯ:

  1. Особистісний розвиток дитини в процесі навчання раннього читання.
  2. Збереження та зміцнення фізичного та психічного розвитку дитини.
  3. Організація емоційно чуттєвого контакту дітей з природою.

В ГРУПІ ВИХОВУЮТЬСЯ: 19 дошкільників віком від 5 до 6 років 

            

ПРОФІЛЬНІСТЬ ГРУПИ: НАВЧАННЯ ДІТЕЙ РАННЬОМУ ЧИТАННЮ

foto0

Чому виникає потреба у навчанні читання дошкільників? Адже цього можна навчитись у школі. Однак, як свідчить досвід уже трирічні діти часто виявляють інтерес до букв, як і до всіх інших предметів, що їх оточують. Тому важливо в цій ситуації підтримувати бажання дітей пізнавати щось нове. Це не означає, що навчитися читати – найголовніше завдання для дошкільняти,  однак раннє оволодіння читанням – це можливість швидкого інтелектуального розвитку дитини, активізація пізнавальних процесів, розвиток творчих здібностей.

         Ознайомлення з літерами і складами проводиться одночасно з ознайомленням з основними геометричними фігурами, кольорами, предметами та явищами навколишньої дійсності. Отже, загалом читання сприяє розширенню мовного фонду, окоміру дошкільнят, формує чітке уявлення про довкілля.

 Режим організованої життєдіяльності дітей

Режимні процеси Старша  група
Прийом дітей, ранковий огляд, ігри 7.30 — 8.10
Ранкова гімнастика 8.10 — 8.20
Підготовка до сніданку, сніданок 8.20- 8.50
Ігрова та індивідуальна діяльність 8.50 — 9.00
Організована  навчально-пізнавальна діяльність 9.00 — 10.05
Підготовка до прогулянки, прогулянка, ігри 10.05 – 11.55
Повернення з прогулянки, миття рук, обличчя, підготовка до обіду 11.50 – 12.10
Обід 12.10 – 12.40
Підготовка до сну, сон 12.40 – 15.00
Поступовий підйом, загартовуючі процедури 15.00 – 15.30
Ігри, самостійна художня діяльність, гурткова робота 15.30 – 16.20
Підготовка до вечері, вечеря 16.10 – 16.40
Підготовка до прогулянки, прогулянка, спортивні ігри, праця, повернення дітей додому 16.40- 18.30.

Особливості розвитку дітей старшого дошкільного віку (5-6 р.)

У старшому дошкільному віці пізнавальне завдання стає для дитини саме пізнавальним (потрібно оволодіти знаннями!), а не ігровим. У неї з’являється бажання показати свої вміння, кмітливість. Активно продовжують розвиватися пам’ять, увага, мислення, уява, сприйняття.

Сприйняття

Продовжує вдосконалюватися сприйняття кольору, форми і величини, будови предметів; відбувається систематизація уявлень дітей. Вони розрізняють і називають не тільки основні кольори та їх відтінки по світлості, а й проміжні колірні відтінки; форму прямокутників, овалів, трикутників. Сприймають величину об’єктів, легко будують в ряд – за зростанням або спаданням – до десяти різних предметів.

Увага

Зростає стійкість уваги, розвивається здатність до її розподілу і переключення. Спостерігається перехід від мимовільної до довільної уваги. Обсяг уваги становить на початку року 5-6 об’єктів, до кінця року – 6-7.

Пам’ять

У віці 5-6 років починає формуватися довільна пам’ять. Дитина здатна за допомогою образно-зорової пам’яті запам’ятати 5-6 об’єктів. Обсяг слухової вербальної пам’яті становить 5-6 слів.

Мислення

У старшому дошкільному віці продовжує розвиватися образне мислення. Діти здатні не тільки вирішити задачу в наочному вигляді, а й в розумі здійснити перетворення об’єкта і т.д. Розвиток мислення супроводжується засвоєнням розумових засобів (розвиваються схематизовані і комплексні уявлення, уявлення про циклічність змін).

Крім того, вдосконалюється здатність до узагальнення, що є основою словесно-логічного мислення.

Уява

П’ятирічний вік характеризується розквітом фантазії. Особливо яскраво уява дитини проявляється в грі, де вона діє дуже захоплено. Розвиток уяви у старшому дошкільному віці обумовлює можливість створення дітьми досить оригінальних і послідовних історій. Розвиток уяви стає успішним в результаті спеціальної роботи з її активізації. В іншому випадку цей процес може не привести до високого рівня.

Мовлення

Продовжує удосконалюватися мова, в тому числі її звукова сторона. Розвивається фонематичний слух, інтонаційна виразність мовлення при читанні віршів, в сюжетно-рольовій грі, в повсякденному житті. Удосконалюється граматичний склад мови. Діти використовують практично всі частини мови, активно займаються словотворчістю. Багатшою стає лексика: активно використовуються синоніми і антоніми. Розвивається зв’язне мовлення. Дошкільнята можуть переказувати, розповідати по картинці, передаючи не лише головне, а й деталі.

Ви запитуєте — ми відповідаємо

Ми радо відповімо на всі ваші запитання, що вас цікавлять. Надсилайте повідомлення.

Ім'я

Email

Повідомлення