Група №12 «Розумники»
Вас вітають:
Вихователі :
Майданська Людмила Анатоліївна (освіта- вища, «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «вихователь-методист»)


Гнибедюк Ольга Андріївна (освіта- вища, «спеціаліст вищої категорії»)


Помічник вихователя: Ганич Марія Степанівна

Портфоліо групи
ВІК ДІТЕЙ: старший вік ( 5-6 років )
Профільність групи: мовленнєвий розвиток дошкільника
Група «Розумники» — це країна дитинства, в якій діти зростають творчими, креативними і головне – щасливими. Діти в дружній та доброзичливій атмосфері мають можливість проявити свої інтелектуальні здібності, творчість, самостійність, вчаться поважати себе та інших.
Педагоги в освітньому процесі застосовують методику навчання раннього читання Л.В.Шелестової як засіб формування цілісної картини світу дошкільників, та виховання позитивного ставлення до навчання читанню.
Працює гурток «Весела абетка»
НАШЕ КРЕДО: «Плоди педагогічної діяльності вихователів – це успіхи їх вихованців»
НАШ ДЕВІЗ:
Немає на світі такого куточка
Як група «розумники» у дитсадочку.
Ми щирі, завзяті, умієм радіти,
Тому що в цій групі щасливі всі діти.
ГІМН ГРУПИ:
Хто в нашу групу потрапляє,
Той розумником зростає.
В ній навчать тебе умить
Букви різні полюбить.
Будеш вміти ти читати
І писати й рахувати.
Цікавіше щоб жилось.
Ще й Пізнайко тут є, ось!
Ні хвилиночки без діла
Всі працюють в нас уміло.
Малюки всьому навчаться
В групі з номером 12.
ПРІОРИТЕТНІ ЗАВДАННЯ:
- Особистісний розвиток дитини в процесі навчання раннього читання.
- Збереження та зміцнення фізичного та психічного розвитку дитини.
- Організація емоційно чуттєвого контакту дітей з природою.
В ГРУПІ ВИХОВУЮТЬСЯ: 19 дошкільників віком від 5 до 6 років








































ПРОФІЛЬНІСТЬ ГРУПИ: НАВЧАННЯ ДІТЕЙ РАННЬОМУ ЧИТАННЮ
Чому виникає потреба у навчанні читання дошкільників? Адже цього можна навчитись у школі. Однак, як свідчить досвід уже трирічні діти часто виявляють інтерес до букв, як і до всіх інших предметів, що їх оточують. Тому важливо в цій ситуації підтримувати бажання дітей пізнавати щось нове. Це не означає, що навчитися читати – найголовніше завдання для дошкільняти, однак раннє оволодіння читанням – це можливість швидкого інтелектуального розвитку дитини, активізація пізнавальних процесів, розвиток творчих здібностей.
Ознайомлення з літерами і складами проводиться одночасно з ознайомленням з основними геометричними фігурами, кольорами, предметами та явищами навколишньої дійсності. Отже, загалом читання сприяє розширенню мовного фонду, окоміру дошкільнят, формує чітке уявлення про довкілля.
Режим організованої життєдіяльності дітей
Режимні процеси | Старша група |
Прийом дітей, ранковий огляд, ігри | 7.30 — 8.10 |
Ранкова гімнастика | 8.10 — 8.20 |
Підготовка до сніданку, сніданок | 8.20- 8.50 |
Ігрова та індивідуальна діяльність | 8.50 — 9.00 |
Організована навчально-пізнавальна діяльність | 9.00 — 10.05 |
Підготовка до прогулянки, прогулянка, ігри | 10.05 – 11.55 |
Повернення з прогулянки, миття рук, обличчя, підготовка до обіду | 11.50 – 12.10 |
Обід | 12.10 – 12.40 |
Підготовка до сну, сон | 12.40 – 15.00 |
Поступовий підйом, загартовуючі процедури | 15.00 – 15.30 |
Ігри, самостійна художня діяльність, гурткова робота | 15.30 – 16.20 |
Підготовка до вечері, вечеря | 16.10 – 16.40 |
Підготовка до прогулянки, прогулянка, спортивні ігри, праця, повернення дітей додому | 16.40- 18.30. |
Особливості розвитку дітей старшого дошкільного віку (5-6 р.)
У старшому дошкільному віці пізнавальне завдання стає для дитини саме пізнавальним (потрібно оволодіти знаннями!), а не ігровим. У неї з’являється бажання показати свої вміння, кмітливість. Активно продовжують розвиватися пам’ять, увага, мислення, уява, сприйняття.
Сприйняття
Продовжує вдосконалюватися сприйняття кольору, форми і величини, будови предметів; відбувається систематизація уявлень дітей. Вони розрізняють і називають не тільки основні кольори та їх відтінки по світлості, а й проміжні колірні відтінки; форму прямокутників, овалів, трикутників. Сприймають величину об’єктів, легко будують в ряд – за зростанням або спаданням – до десяти різних предметів.
Увага
Зростає стійкість уваги, розвивається здатність до її розподілу і переключення. Спостерігається перехід від мимовільної до довільної уваги. Обсяг уваги становить на початку року 5-6 об’єктів, до кінця року – 6-7.
Пам’ять
У віці 5-6 років починає формуватися довільна пам’ять. Дитина здатна за допомогою образно-зорової пам’яті запам’ятати 5-6 об’єктів. Обсяг слухової вербальної пам’яті становить 5-6 слів.
Мислення
У старшому дошкільному віці продовжує розвиватися образне мислення. Діти здатні не тільки вирішити задачу в наочному вигляді, а й в розумі здійснити перетворення об’єкта і т.д. Розвиток мислення супроводжується засвоєнням розумових засобів (розвиваються схематизовані і комплексні уявлення, уявлення про циклічність змін).
Крім того, вдосконалюється здатність до узагальнення, що є основою словесно-логічного мислення.
Уява
П’ятирічний вік характеризується розквітом фантазії. Особливо яскраво уява дитини проявляється в грі, де вона діє дуже захоплено. Розвиток уяви у старшому дошкільному віці обумовлює можливість створення дітьми досить оригінальних і послідовних історій. Розвиток уяви стає успішним в результаті спеціальної роботи з її активізації. В іншому випадку цей процес може не привести до високого рівня.
Мовлення
Продовжує удосконалюватися мова, в тому числі її звукова сторона. Розвивається фонематичний слух, інтонаційна виразність мовлення при читанні віршів, в сюжетно-рольовій грі, в повсякденному житті. Удосконалюється граматичний склад мови. Діти використовують практично всі частини мови, активно займаються словотворчістю. Багатшою стає лексика: активно використовуються синоніми і антоніми. Розвивається зв’язне мовлення. Дошкільнята можуть переказувати, розповідати по картинці, передаючи не лише головне, а й деталі.
Ви запитуєте — ми відповідаємо
Ми радо відповімо на всі ваші запитання, що вас цікавлять. Надсилайте повідомлення.