Наші гуртки
Оскільки сьогодні надзвичайно актуальною є проблема щодо виявлення здібностей, інтересів та нахилів дітей, розвиток їх творчих здібностей та інтелекту з дошкільного віку є чи не найкращими інвестиціями у майбутнє. Широкі можливості у розв’язанні проблеми розвитку творчих здібностей дитини надає гурткова робота, яка в дошкільному закладі є популярною формою організації життєдіяльності і становить невід’ємну частину освітнього процесу. Вона розглядається як ефективний шлях формування компетентної та творчо спрямованої особистості задля своєчасного виявлення інтересів, здібностей і нахилів дітей, розвитку креативності, як однієї із базових якостей.
Кожен малюк прагне до творчості і руху. Це приносить дітям радість, впевненість у собі, допомагає пізнавати себе і світ навколо. Наш садок винагороджує це прагнення цікавими заняттями, які допомагають кожній дитині виявити і розкрити свої здібності, дізнатися багато нового, а також швидше розвиватися і рости здоровим. Для цього в дитячому садку і організовано гурткову роботу. Заняття в гуртках дозволяють дитині розкритися, а батькам побачити весь спектр її справжніх можливостей і сферу майбутніх інтересів.
Проаналізувавши освітні запити батьків, педагоги ДНЗ намагаються в повному обсязі забезпечити виконання варіативної складової державного стандарту. Батьки позитивно оцінюють умови, які створюються для розвитку та навчання їх дітей в спортивних секціях, шахових клубах, хореографічних та театральних гуртках, ізостудіях та приймають активну участь в сумісних заходах.
У нашому садочку працюють такі гуртки:
- Гурток зображувальної діяльності «Чарівний світ творчості», група № 11
Керівники : вихователі середньої групи №11 — Груба Л.Є., Шевчук М.А.
Мета роботи гуртка: формування творчої компетенції дошкільників, вчити оригінально та творчо створювати композиції у техніці «орігамі», розвивати дрібну моторику рук, розвивати творчу уяву, фантазію, образне мислення.
- Гурток мовленнєвого спрямування «Весела абетка», середній дошкільний вік, група № 12
Керівники: вихователі Майданська Л.А., Гнибедюк О.А.
Мета роботи гуртка: формувати у дітей позитивне ставлення до пізнавальної діяльності, навчання читання, вміння розрізняти та називити букви, розвивати мислення, мовленнєву активність.
- Вокальний гурток художньо-естетичного циклу «Домісолька», старший дошкільний вік
Керівники : музичний керівник
Мета роботи гуртка: формувати навички та вміння дітей виконувати вокальні твори, основи сценічної культури, розвивати природні та спеціальні здібності дітей, виховувати любов до класичного вокального мистецтва.
- Інструментальний гурток «Музична академія» , середня група № 12
Керівники : музичний керівник — Щербацька Н.С
Мета роботи гуртка: цілеспрямоване навчання дітей грі на металофоні, ксилофоні, трикутнику, сопілці та інших дитячих музичних інструментах, формуванню уміння виготовляти музичні інструменти власноруч, вчити дітей розрізняти музичні інструменти, сприяти виконанню музичних творів в колективі, розвивати музичний слух, почуття ритму, творчість.
- Гурток театрально-мовленнєвого спрямування «Театральні перлинки», група №5
Керівник : вихователь середньої групи №5 — Яремчук Н.М.
Мета роботи гуртка: вчити дітей оригінально не тільки розуміти зміст, а й творчо перетворювати хід розповіді, спонукати реалізовувати власний творчий потенціал, знаходити оригінальні способи виконання завдання, розвивати театральні здібності та креативність.
- Гурток оздоровчого спрямування «Малята-здоров’ята», група № 4
( відповідно Парціальної програми з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку «Про себе треба знати, про себе треба дбати» )
Керівники : вихователь середньої групи №4 — Волкович О.В.
Мета роботи гуртка: формування у дітей знань про основи здоров’я та безпеку життєдіяльності, вмінь і навичок раціональної поведінки щодо збереження здоров’я , життя і безпеку особистості в середовищі проживання.
- Гурток логіко-математичного спрямування «Мудрі пізнайки», група №2
Керівники : вихователі старшої групи №2 — Химич Т.А.
Мета роботи гуртка: розвивати сенсорні еталони шляхом використання паличок Кюїзенера. Навчати математичним діям з паличками, вимірювати за мїх допомогою, розрізняти і називат геометричні фігури, розвивати логічне мислення, пізнавальний інтерес.