Наші гуртки

12-column-grid-kopija

Оскільки сьогодні надзвичайно актуальною є проблема щодо виявлення здібностей, інтересів та нахилів дітей, розвиток їх творчих здібностей та інтелекту з дошкільного віку є чи не найкращими інвестиціями у майбутнє. Широкі можливості у розв’язанні проблеми розвитку творчих здібностей дитини надає гурткова робота, яка в дошкільному закладі є популярною формою організації життєдіяльності і становить невід’ємну частину освітнього процесу. Вона розглядається як ефективний шлях формування компетентної та творчо спрямованої особистості задля своєчасного виявлення інтересів, здібностей і нахилів дітей, розвитку креативності, як однієї із базових якостей.

   Кожен малюк прагне до творчості і руху. Це приносить дітям радість, впевненість у собі, допомагає пізнавати себе і світ навколо. Наш садок винагороджує це прагнення цікавими заняттями, які допомагають кожній дитині виявити і розкрити свої здібності, дізнатися багато нового, а також швидше розвиватися і рости здоровим. Для цього в дитячому садку і організовано гурткову роботу. Заняття в гуртках дозволяють дитині розкритися, а батькам побачити весь спектр її справжніх можливостей і сферу майбутніх інтересів.

Проаналізувавши освітні запити батьків, педагоги ДНЗ намагаються в повному обсязі забезпечити виконання варіативної складової державного стандарту. Батьки позитивно оцінюють умови, які створюються для розвитку та навчання їх дітей в спортивних секціях, шахових клубах, хореографічних та театральних гуртках, ізостудіях та приймають активну участь в сумісних заходах.

У нашому садочку працюють такі гуртки:

  • Гурток мовленнєвого розвитку «Від звука до букви», група № 11

    Керівники : вихователі старшої групи №11 — Груба Л.Є., Шевчук М.А.

    Мета роботи гуртка:  формування мовленнєво-комунікативної компетенції дошкільників, вчити оригінально  та творчо перетворювати казкові сюжети, формувати вміння висловлювати свої думки, розвивати творчу уяву, фантазію, образне мислення.

    %d0%b8%d0%b7%d0%be%d0%b1%d1%80%d0%b0%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%b8%d0%b5-001%d0%b8%d0%b7%d0%be%d0%b1%d1%80%d0%b0%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%b8%d0%b5-002%d0%b8%d0%b7%d0%be%d0%b1%d1%80%d0%b0%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%b8%d0%b5-004%d0%b8%d0%b7%d0%be%d0%b1%d1%80%d0%b0%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%b8%d0%b5-006%d0%b8%d0%b7%d0%be%d0%b1%d1%80%d0%b0%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%b8%d0%b5-008    %d0%b8%d0%b7%d0%be%d0%b1%d1%80%d0%b0%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%b8%d0%b5-007

  •  Вокальний гурток художньо-естетичного циклу «Домісолька», старший дошкільний вік 

Керівники : музичний керівник Петрова О.В.

Мета роботи гуртка: формувати навички та вміння дітей виконувати вокальні твори, основи сценічної культури, розвивати природні та спеціальні здібності дітей, виховувати любов до класичного вокального мистецтва.

  • Гурток пошуково-дослідницької діяльності «Маленькі дослідники»,  старша група № 6    

Керівники : вихователі старшої  групи №6   — Ляховська В.М, Мельник Н.П

Мета роботи гуртка: навчання дітей уважно й зацікавлено спостерігати за природним оточенням — дивитись і бачити , слухати і чути, пропускати отримані враження через своє серце, розширювати уявлення дітей про об’єкти живої та неживої природи, про предметний світ, про себе, встановлювати взаємозв’язки, формувати основи екологічної свідомості.

    
  •  Інструментальний гурток  «Музична академія» , старша група № 11, 6    

Керівники : музичний керівник   — Щербацька Н.С

Мета роботи гуртка:  цілеспрямоване навчання дітей грі на металофоні, ксилофоні, трикутнику, сопілці та інших дитячих музичних інструментах,  формуванню уміння виготовляти музичні інструменти власноруч, вчити дітей розрізняти музичні інструменти, сприяти виконанню музичних творів в колективі, розвивати музичний слух, почуття ритму, творчість.

SONY DSC     
  • Гурток соціально-фінансового спрямування «Афлатунчики», група №8

Керівники : вихователі середньої групи  №8  —  Посна В.А., Сторожук О.О

(відповідно Міжнародної програми соціальної та фінансової освіти дітей дошкільного віку  від 3 до 6 років «Афлатот» (автори: Маргарет Кернан (ICDI), Лана Желен)

Мета роботи гуртка: формувати у дошкільників елементарні економічні знання, соціально-фінансову  культуру, уміння правильно орієнтуватися у різних життєвих ситуаціях шляхом використання різних форм дитячої діяльності, спрямовану на формування навичок економічного мислення у дітей з урахуванням сучасних соціальних умов.

wp_20161222_15_34_46_pro wp_20161222_15_38_16_pro wp_20161222_15_44_36_pro                                                 

  •  Гурток оздоровчого спрямування «Малята-здоров’ята», група № 4    

 ( відповідно Парціальної програми з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку «Про себе треба знати, про себе треба дбати» )

Керівники : вихователі молодшої групи №4   — Осадча-Черпіта В.М., Дяченко Н.І.

Мета роботи гуртка: формування у дітей знань про основи здоров’я та безпеку життєдіяльності, вмінь і навичок раціональної поведінки щодо збереження здоров’я , життя і безпеку особистості в середовищі проживання.

img_20161207_165124img_20161207_165636img_20161222_100832img_20161222_101936

  •  Гурток зображувальної діяльності «Мистецькі стежини», група №11

Керівники : вихователі середньої групи №7 Кузьменко О.В., Снопова Г.В.

Мета роботи гуртка: вчити дітей створювати композиції в техніці «орігамі» з форм, що одержали після згинання різними методами, розвиток творчої уяви, фантазії, викликати бажання створювати власні  творчі композиції.

img_20161207_172656 img_20161207_170817

HotLog