Наші гуртки

12-column-grid-kopija

Оскільки сьогодні надзвичайно актуальною є проблема щодо виявлення здібностей, інтересів та нахилів дітей, розвиток їх творчих здібностей та інтелекту з дошкільного віку є чи не найкращими інвестиціями у майбутнє. Широкі можливості у розв’язанні проблеми розвитку творчих здібностей дитини надає гурткова робота, яка в дошкільному закладі є популярною формою організації життєдіяльності і становить невід’ємну частину освітнього процесу. Вона розглядається як ефективний шлях формування компетентної та творчо спрямованої особистості задля своєчасного виявлення інтересів, здібностей і нахилів дітей, розвитку креативності, як однієї із базових якостей.

   Кожен малюк прагне до творчості і руху. Це приносить дітям радість, впевненість у собі, допомагає пізнавати себе і світ навколо. Наш садок винагороджує це прагнення цікавими заняттями, які допомагають кожній дитині виявити і розкрити свої здібності, дізнатися багато нового, а також швидше розвиватися і рости здоровим. Для цього в дитячому садку і організовано гурткову роботу. Заняття в гуртках дозволяють дитині розкритися, а батькам побачити весь спектр її справжніх можливостей і сферу майбутніх інтересів.

Проаналізувавши освітні запити батьків, педагоги ДНЗ намагаються в повному обсязі забезпечити виконання варіативної складової державного стандарту. Батьки позитивно оцінюють умови, які створюються для розвитку та навчання їх дітей в спортивних секціях, шахових клубах, хореографічних та театральних гуртках, ізостудіях та приймають активну участь в сумісних заходах.

У нашому садочку працюють такі гуртки:

  • Гурток зображувальної діяльності «Чарівний світ творчості», група № 11

    Керівники : вихователі середньої групи №11 — Груба Л.Є., Шевчук М.А.

    Мета роботи гуртка:  формування творчої компетенції дошкільників, вчити оригінально  та творчо створювати композиції у техніці «орігамі», розвивати дрібну моторику рук, розвивати творчу уяву, фантазію, образне мислення.

       

  •  Гурток мовленнєвого спрямування «Весела абетка», старший дошкільний вік, група № 12

Керівники: вихователі Майданська Л.А., Гнибедюк О.А.

Мета роботи гуртка: формувати у дітей позитивне ставлення до пізнавальної діяльності, навчання читання, вміння розрізняти та називити букви, розвивати мислення, мовленнєву активність.

 
  • Вокальний гурток художньо-естетичного циклу «Домісолька», старший дошкільний вік 

Керівники : музичний керівник Петрова О.В.

Мета роботи гуртка: формувати навички та вміння дітей виконувати вокальні твори, основи сценічної культури, розвивати природні та спеціальні здібності дітей, виховувати любов до класичного вокального мистецтва.

  • Гурток театрально-мовленнєвого спрямування «Акторська студія»,  середня група № 2   

Керівники : вихователі середньої  групи №2   — Лапа С.В., Химич Т.А.

Мета роботи гуртка: розвивати артистичність, творчість, емоційність, сприяти прагненню дитини самореалізуватися, формувативтразне та чітке сценічне мовлення, навчати емоційно та інтонаційно виразно характеризувати персонажів, виявляти власне ставлення до героїв та їх вчинків.

   
  •  Інструментальний гурток  «Музична академія» , старша група № 11, 6    

Керівники : музичний керівник   — Щербацька Н.С

Мета роботи гуртка:  цілеспрямоване навчання дітей грі на металофоні, ксилофоні, трикутнику, сопілці та інших дитячих музичних інструментах,  формуванню уміння виготовляти музичні інструменти власноруч, вчити дітей розрізняти музичні інструменти, сприяти виконанню музичних творів в колективі, розвивати музичний слух, почуття ритму, творчість.

SONY DSC     
  • Гурток театрально-мовленнєвого спрямування «Театральні перлинки», група №5

Керівник : вихователь старшої групи  №5  —  Яремчук Н.М.

Мета роботи гуртка: вчити дітей оригінально не тільки розуміти зміст, а й творчо перетворювати хід розповіді, спонукати реалізовувати власний творчий потенціал, знаходити оригінальні способи виконання завдання, розвивати театральні здібності та креативність.

 
  •  Гурток оздоровчого спрямування «Малята-здоров’ята», група № 4    

 ( відповідно Парціальної програми з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку «Про себе треба знати, про себе треба дбати» )

Керівники : вихователі старшої групи №4   — Дячук М.В., Дяченко Н.І.

Мета роботи гуртка: формування у дітей знань про основи здоров’я та безпеку життєдіяльності, вмінь і навичок раціональної поведінки щодо збереження здоров’я , життя і безпеку особистості в середовищі проживання.

  •  Гурток логіко-математичного спрямування «Мудрі пізнайки», група №2

Керівники : вихователі середньої групи №2 — Химич Т.А., Лапа С.В.

Мета роботи гуртка: розвивати сенсорні еталони шляхом використання паличок Кюїзенера.  Навчати математичним діям з паличками, вимірювати за мїх допомогою, розрізняти і називат геометричні фігури, розвивати логічне мислення, пізнавальний інтерес.