Наші гуртки

12-column-grid-kopija

Оскільки сьогодні надзвичайно актуальною є проблема щодо виявлення здібностей, інтересів та нахилів дітей, розвиток їх творчих здібностей та інтелекту з дошкільного віку є чи не найкращими інвестиціями у майбутнє. Широкі можливості у розв’язанні проблеми розвитку творчих здібностей дитини надає гурткова робота, яка в дошкільному закладі є популярною формою організації життєдіяльності і становить невід’ємну частину освітнього процесу. Вона розглядається як ефективний шлях формування компетентної та творчо спрямованої особистості задля своєчасного виявлення інтересів, здібностей і нахилів дітей, розвитку креативності, як однієї із базових якостей.

   Кожен малюк прагне до творчості і руху. Це приносить дітям радість, впевненість у собі, допомагає пізнавати себе і світ навколо. Наш садок винагороджує це прагнення цікавими заняттями, які допомагають кожній дитині виявити і розкрити свої здібності, дізнатися багато нового, а також швидше розвиватися і рости здоровим. Для цього в дитячому садку і організовано гурткову роботу. Заняття в гуртках дозволяють дитині розкритися, а батькам побачити весь спектр її справжніх можливостей і сферу майбутніх інтересів.

Проаналізувавши освітні запити батьків, педагоги ДНЗ намагаються в повному обсязі забезпечити виконання варіативної складової державного стандарту. Батьки позитивно оцінюють умови, які створюються для розвитку та навчання їх дітей в спортивних секціях, шахових клубах, хореографічних та театральних гуртках, ізостудіях та приймають активну участь в сумісних заходах.

У нашому садочку працюють такі гуртки:

  • Гурток мовленнєвого розвитку «Веселі казкарики», група № 5

    Керівники : вихователі старшої групи №5 — Яремчук Н.М, Волошановська І.В.

    Мета роботи гуртка:  формування мовленнєво-комунікативної компетенції дошкільників, вчити оригінально  та творчо перетворювати казкові сюжети, формувати вміння висловлювати свої думки, розвивати творчу уяву, фантазію, образне мислення.

    %d0%b8%d0%b7%d0%be%d0%b1%d1%80%d0%b0%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%b8%d0%b5-001%d0%b8%d0%b7%d0%be%d0%b1%d1%80%d0%b0%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%b8%d0%b5-002%d0%b8%d0%b7%d0%be%d0%b1%d1%80%d0%b0%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%b8%d0%b5-004%d0%b8%d0%b7%d0%be%d0%b1%d1%80%d0%b0%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%b8%d0%b5-006%d0%b8%d0%b7%d0%be%d0%b1%d1%80%d0%b0%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%b8%d0%b5-008    %d0%b8%d0%b7%d0%be%d0%b1%d1%80%d0%b0%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%b8%d0%b5-007
    •  Гурток з навчання дітей ранньому читанню «Весела абетка», група №12

    Керівники : вихователі старшої групи №12 Майданська Л.А, Гнибедюк О.А.

    Мета роботи гуртка: формування у дітей позитивного ставлення до пізнавальної діяльності, розширення уявлень про навколишній світ, навчання  дітей читати склади ( слова )  найпростішої та складної  структури засобами  розвиваючих ігор.

  •  Вокальний гурток художньо-естетичного циклу «Домісолька», старший дошкільний вік 

Керівники : музичний керівник Петрова О.В.

Мета роботи гуртка: формувати навички та вміння дітей виконувати вокальні твори, основи сценічної культури, розвивати природні та спеціальні здібності дітей, виховувати любов до класичного вокального мистецтва.

  • Гурток емоційно-ціннісного розвитку «У світі почуттів тв емоцій», група № 6    

Керівники : вихователі середньої  групи №6   — Ляховська В.М, Мельник Н.П

Мета роботи гуртка: виховання в дитини  дошкільного віку основ емоційної культури. Познайомити малят з основними людськими емоціями ( інтерес, радість, подив, горе, гнів, огида, презирство, страх, сором, провина). Учити розрізняти їх за схематичним зображенням. Формувати вміння установлювати зв’язки між життєвими подіями, переживаннями людини та виразами її обличчя, поведінкою; робити елементарні припущення щодо настрою рідних та близьких, очікуваних дій, імовірних наслідків. Учити добирати відповідні способи прояву своїх почуттів, коригувати форми появи негативних переживань, сприяти засвоєнню дитиною емоційних еталонів взаємин з різними людьми ( рідними, знайомими, чужими); адекватної реакції на успіх – неуспіх у діяльності, розвивати помірковане, оптимістичне ставлення до труднощів. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
  •  Інструментальний гурток  «Дударики» , середня група № 11    

Керівники : музичний керівник   — Щербацька Н.С

Мета роботи гуртка:  цілеспрямоване навчання дітей грі на металофоні, ксилофоні, трикутнику, сопілці та інших дитячих музичних інструментах,  формуванню уміння виготовляти музичні інструменти власноруч, вчити дітей розрізняти музичні інструменти, сприяти виконанню музичних творів в колективі, розвивати музичний слух, почуття ритму, творчість.

SONY DSC     
  • Гурток соціально-фінансового спрямування «Афлатунчики», група №8

Керівники : вихователі молодшої групи  №8  —  Карпенко О.Г., Сторожук О.О

(відповідно Міжнародної програми соціальної та фінансової освіти дітей дошкільного віку  від 3 до 6 років «Афлатот» (автори: Маргарет Кернан (ICDI), Лана Желен)

Мета роботи гуртка: формувати у дошкільників елементарні економічні знання, соціально-фінансову  культуру, уміння правильно орієнтуватися у різних життєвих ситуаціях шляхом використання різних форм дитячої діяльності, спрямовану на формування навичок економічного мислення у дітей з урахуванням сучасних соціальних умов.

wp_20161222_15_34_46_pro wp_20161222_15_38_16_pro wp_20161222_15_44_36_pro

  •  Гурток оздоровчого спрямування «Малята-здоров’ята», група № 4    

 ( відповідно Парціальної програми з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку «Про себе треба знати, про себе треба дбати» )

Керівники : вихователі старшої групи №4   — Матюха А.А, Дяченко Н.І.

Мета роботи гуртка: формування у дітей знань про основи здоров’я та безпеку життєдіяльності, вмінь і навичок раціональної поведінки щодо збереження здоров’я , життя і безпеку особистості в середовищі проживання.

img_20161207_165124img_20161207_165636img_20161222_100832img_20161222_101936

  •  Гурток зображувальної діяльності «Чарівні пальчики», група №11

Керівники : вихователі середньої групи №11 Груба Л.Є та Шевчук М.А

Мета роботи гуртка: вчити дітей створювати композиції в техніці «орігамі» з форм, що одержали після згинання різними методами, розвиток творчої уяви, фантазії, викликати бажання створювати власні  творчі композиції.

img_20161207_172656 img_20161207_170817

HotLog