Група №10 «Квіткова»
Вас вітають:
Вихователь: Коваль Лариса Василівна (освіта-базова вища, 11 т.р.)
Помічник вихователя: Мельник Наталія Василівна
ВІК ДІТЕЙ: Старший дошкільний вік (5 — 6 років)
Наша група має чудову назву « Квіткова »
В ній найкращі діти !
ВОНИ :
К – кмітливі
В – виховані
І— інтересні
Т – толерантні
К – креативні
О – охайні
В – веселі
А — артистичні
Профільність групи: еколого-економічне виховання
Наші малята, як квіточки у садочку, в групі №10 весело зростають, ми піклуємося про те, щоб вони допитливими стали, культурно їжу споживали, мислення своє розвивали, і сталі навички формували.
Педагогічне кредо групи :
« Кожна дитина має золоті зерна душі , які здатні прорости любов’ю »
Наш девіз :
Любити дітей – по-материнськи,
Виховувати – по-сухомлинськи,
Працювати – з креативом,
Відпочивати – з позитивом!
Наші основні правила , якими ми користуємось у роботі :
- Меньше сварити – більше хвалити!
- Меньше карати – більше любити !
- Меньше вимог – більше послідовності !
- Меньше скарг – більше життєлюбства !
- Меньше погроз – більше радості !
ПРІОРИТЕТНІ ЗАВДАННЯ:
- сприяти формуванню у дошкільників звичок і моделей поведінки, орієнтованих на сталий стиль життя
- розвиток у дітей прагнення зберігати ресурси землі та особистісної причетності до майбутнього суспільства
- формування у дітей цілісної, реалістичної картини світу, основ світогляду
ДОШКІЛЬНЯТА ГРУПИ ПРАЦЮЮТЬ У ГУРТКУ ЕКОНОМІЧНОГО СПРЯМУВАННЯ «Стале домогосподарство»: формують сталі звички та моделі поведінки, направлені на економне використання природніх ресурсів, в процесі організованих занять гуртка усвідомлюють необхідність збереження ресурсів планети та особистої причетності до майбутнього суспільства.
В ГРУПІ ВИХОВУЮТЬСЯ: 20 дошкільників віком від 5 до 6 років
Режим організованої життєдіяльності дітей
Режимні процеси | Старша група |
Прийом дітей, ранковий огляд, ігри | 7.00 — 8.00 |
Ранкова гімнастика | 8.00 — 8.10 |
Підготовка до сніданку, сніданок | 8.10-8.40 |
Ігрова та індивідуальна діяльність | 8.40 — 9.00 |
Організована навчально-пізнавальна діяльність | 9.00 — 9.55 |
Підготовка до прогулянки, прогулянка, ігри | 9.55 – 11. 50 |
Повернення з прогулянки, миття рук, обличчя, підготовка до обіду | 11.30 – 11.45 |
Обід | 11.45 – 12.15 |
Підготовка до сну, сон | 12.15 – 15.00 |
Поступовий підйом, загартовуючі процедури | 15.00 – 15.30 |
Ігри, самостійна художня діяльність, гурткова робота | 15.35 – 16.00 |
Підготовка до вечері, вечеря | 16.00 – 16.30 |
Підготовка до прогулянки, прогулянка, спортивні ігри, праця, повернення дітей додому | 16.30- 19.00 |
Особливості розвитку дітей старшого дошкільного віку
У старшому дошкільному віці пізнавальне завдання стає для дитини саме пізнавальним (потрібно оволодіти знаннями!), а не ігровим. У неї з’являється бажання показати свої вміння, кмітливість. Активно продовжують розвиватися пам’ять, увага, мислення, уява, сприйняття.
Сприйняття
Продовжує вдосконалюватися сприйняття кольору, форми і величини, будови предметів; відбувається систематизація уявлень дітей. Вони розрізняють і називають не тільки основні кольори та їх відтінки по світлості, а й проміжні колірні відтінки; форму прямокутників, овалів, трикутників. Сприймають величину об’єктів, легко будують в ряд – за зростанням або спаданням – до десяти різних предметів.
Увага
Зростає стійкість уваги, розвивається здатність до її розподілу і переключення. Спостерігається перехід від мимовільної до довільної уваги. Обсяг уваги становить на початку року 5-6 об’єктів, до кінця року – 6-7.
Пам’ять
У віці 5-6 років починає формуватися довільна пам’ять. Дитина здатна за допомогою образно-зорової пам’яті запам’ятати 5-6 об’єктів. Обсяг слухової вербальної пам’яті становить 5-6 слів.
Мислення
У старшому дошкільному віці продовжує розвиватися образне мислення. Діти здатні не тільки вирішити задачу в наочному вигляді, а й в розумі здійснити перетворення об’єкта і т.д. Розвиток мислення супроводжується засвоєнням розумових засобів (розвиваються схематизовані і комплексні уявлення, уявлення про циклічність змін).
Крім того, вдосконалюється здатність до узагальнення, що є основою словесно-логічного мислення.
Уява
П’ятирічний вік характеризується розквітом фантазії. Особливо яскраво уява дитини проявляється в грі, де вона діє дуже захоплено. Розвиток уяви у старшому дошкільному віці обумовлює можливість створення дітьми досить оригінальних і послідовних історій. Розвиток уяви стає успішним в результаті спеціальної роботи з її активізації. В іншому випадку цей процес може не привести до високого рівня.
Мовлення
Продовжує удосконалюватися мова, в тому числі її звукова сторона. Розвивається фонематичний слух, інтонаційна виразність мовлення при читанні віршів, в сюжетно-рольовій грі, в повсякденному житті. Удосконалюється граматичний склад мови. Діти використовують практично всі частини мови, активно займаються словотворчістю. Багатшою стає лексика: активно використовуються синоніми і антоніми. Розвивається зв’язне мовлення. Дошкільнята можуть переказувати, розповідати по картинці, передаючи не лише головне, а й деталі.
Ви запитуєте — ми відповідаємо
Ми радо відповімо на всі ваші запитання, що вас цікавлять. Надсилайте повідомлення.