Група №10 «Квіткова»

Вас вітають:

Вихователь:  Коваль Лариса Василівна (освіта-базова вища, 11 т.р.)

Помічник вихователя: Мельник Наталія Василівна

ВІК ДІТЕЙ: Старший дошкільний  вік  (5 — 6 років)

Наша група має чудову назву « Квіткова »

В ній найкращі діти !

   ВОНИ :1305369247_

К – кмітливі

В – виховані

І— інтересні

Т – толерантні       

К – креативні

О – охайні

В – веселі

А — артистичні

Профільність групи: еколого-економічне виховання

Наші малята, як квіточки у садочку, в групі №10 весело зростають, ми піклуємося про те, щоб вони допитливими стали, культурно їжу споживали, мислення своє розвивали, і сталі навички формували.

Педагогічне кредо групи :

« Кожна дитина має золоті зерна душі , які здатні прорости любов’ю »

Наш девіз :

Любити дітей – по-материнськи,

Виховувати – по-сухомлинськи,

Працювати – з креативом,

Відпочивати – з позитивом!

Наші основні правила , якими ми користуємось у роботі :

  • Меньше сварити – більше хвалити!
  • Меньше карати – більше любити !
  • Меньше вимог – більше послідовності !
  • Меньше скарг – більше життєлюбства !
  • Меньше погроз – більше радості !

ПРІОРИТЕТНІ ЗАВДАННЯ: 

  • сприяти формуванню у дошкільників звичок і моделей поведінки, орієнтованих на сталий стиль життя
  • розвиток у дітей прагнення зберігати ресурси землі та особистісної причетності до майбутнього суспільства
  • формування у дітей цілісної, реалістичної картини світу, основ світогляду

ДОШКІЛЬНЯТА ГРУПИ ПРАЦЮЮТЬ У ГУРТКУ  ЕКОНОМІЧНОГО СПРЯМУВАННЯ  «Стале домогосподарство»: формують сталі звички та моделі поведінки, направлені на економне використання природніх ресурсів,  в процесі організованих занять гуртка усвідомлюють необхідність збереження ресурсів планети та особистої причетності до майбутнього суспільства.

В  ГРУПІ ВИХОВУЮТЬСЯ:  20 дошкільників віком від 5 до 6 років 

 

Режим організованої життєдіяльності дітей

Режимні процеси  Старша група
Прийом дітей, ранковий огляд, ігри 7.00 — 8.00
Ранкова гімнастика 8.00 — 8.10
Підготовка до сніданку, сніданок 8.10-8.40
Ігрова та індивідуальна діяльність 8.40 — 9.00
Організована  навчально-пізнавальна діяльність 9.00 — 9.55
Підготовка до прогулянки, прогулянка, ігри 9.55 – 11. 50 
Повернення з прогулянки, миття рук, обличчя, підготовка до обіду 11.30 – 11.45
Обід 11.45 – 12.15
Підготовка до сну, сон 12.15 – 15.00
Поступовий підйом, загартовуючі процедури 15.00 – 15.30
Ігри, самостійна художня діяльність, гурткова робота 15.35 – 16.00
Підготовка до вечері, вечеря 16.00 – 16.30
Підготовка до прогулянки, прогулянка, спортивні ігри, праця, повернення дітей додому 16.30- 19.00

Особливості розвитку дітей старшого дошкільного віку

У старшому дошкільному віці пізнавальне завдання стає для дитини саме пізнавальним (потрібно оволодіти знаннями!), а не ігровим. У неї з’являється бажання показати свої вміння, кмітливість. Активно продовжують розвиватися пам’ять, увага, мислення, уява, сприйняття.

Сприйняття

Продовжує вдосконалюватися сприйняття кольору, форми і величини, будови предметів; відбувається систематизація уявлень дітей. Вони розрізняють і називають не тільки основні кольори та їх відтінки по світлості, а й проміжні колірні відтінки; форму прямокутників, овалів, трикутників. Сприймають величину об’єктів, легко будують в ряд – за зростанням або спаданням – до десяти різних предметів.

Увага

Зростає стійкість уваги, розвивається здатність до її розподілу і переключення. Спостерігається перехід від мимовільної до довільної уваги. Обсяг уваги становить на початку року 5-6 об’єктів, до кінця року – 6-7.

Пам’ять

У віці 5-6 років починає формуватися довільна пам’ять. Дитина здатна за допомогою образно-зорової пам’яті запам’ятати 5-6 об’єктів. Обсяг слухової вербальної пам’яті становить 5-6 слів.

Мислення

У старшому дошкільному віці продовжує розвиватися образне мислення. Діти здатні не тільки вирішити задачу в наочному вигляді, а й в розумі здійснити перетворення об’єкта і т.д. Розвиток мислення супроводжується засвоєнням розумових засобів (розвиваються схематизовані і комплексні уявлення, уявлення про циклічність змін).

Крім того, вдосконалюється здатність до узагальнення, що є основою словесно-логічного мислення.

Уява

П’ятирічний вік характеризується розквітом фантазії. Особливо яскраво уява дитини проявляється в грі, де вона діє дуже захоплено. Розвиток уяви у старшому дошкільному віці обумовлює можливість створення дітьми досить оригінальних і послідовних історій. Розвиток уяви стає успішним в результаті спеціальної роботи з її активізації. В іншому випадку цей процес може не привести до високого рівня.

Мовлення

Продовжує удосконалюватися мова, в тому числі її звукова сторона. Розвивається фонематичний слух, інтонаційна виразність мовлення при читанні віршів, в сюжетно-рольовій грі, в повсякденному житті. Удосконалюється граматичний склад мови. Діти використовують практично всі частини мови, активно займаються словотворчістю. Багатшою стає лексика: активно використовуються синоніми і антоніми. Розвивається зв’язне мовлення. Дошкільнята можуть переказувати, розповідати по картинці, передаючи не лише головне, а й деталі.

Ви запитуєте — ми відповідаємо

Ми радо відповімо на всі ваші запитання, що вас цікавлять. Надсилайте повідомлення.

Ім'я

Email

Повідомлення