Група №10 «Квіткова»

Вас вітають:

Вихователі: Шаталюк Ірина Валентинівна (освіта- вища, «спеціаліст»), Коваль Лариса Василівна (освіта-середня спеціальна, 11 т.р.)

Помічник вихователя: Мельник Наталія Василівна

ВІК ДІТЕЙ: Молодший дошкільний  вік  (3 — 4 роки)

Наша група має чудову назву « Квіткова »

В ній найкращі діти !

   ВОНИ :

К – кмітливі1305369247_

В – виховані

І— інтересні

Т – толерантні       

К – креативні

О – охайні

В – веселі

А — артистичні

Педагогічне кредо групи :

« Кожна дитина має золоті зерна душі , які здатні прорости любов’ю »

Наш девіз :

Любити дітей – по-материнськи,

Виховувати – по-сухомлинськи,

Працювати – з креативом,

Відпочивати – з позитивом!

Наші основні правила , якими ми користуємось у роботі :

  • Меньше сварити – більше хвалити!
  • Меньше карати – більше любити !
  • Меньше вимог – більше послідовності !
  • Меньше скарг – більше життєлюбства !
  • Меньше погроз – більше радості !

ПРІОРИТЕТНІ ЗАВДАННЯ: 

  • сприяти формуванню у дошкільників звичок і моделей поведінки, орієнтованих на сталий стиль життя
  • розвиток у дітей прагнення зберігати ресурси землі та особистісної причетності до майбутнього суспільства
  • формування у дітей цілісної, реалістичної картини світу, основ світогляду

ДОШКІЛЬНЯТА ГРУПИ ПРАЦЮЮТЬ У ГУРТКУ  ЕКОНОМІЧНОГО СПРЯМУВАННЯ  «Стале домогосподарство»: формують сталі звички та моделі поведінки, направлені на економне використання природніх ресурсів,  в процесі організованих занять гуртка усвідомлюють необхідність збереження ресурсів планети та особистої причетності до майбутнього суспільства.

В  ГРУПІ ВИХОВУЮТЬСЯ:  15 дошкільників віком від 3 до 4 років 

    

Режим організованої життєдіяльності дітей

Режимні процеси  Молодша група
Прийом дітей, ранковий огляд, ігри 7.00 — 8.00
Ранкова гімнастика 8.00 — 8.10
Підготовка до сніданку, сніданок 8.10-8.40
Ігрова та індивідуальна діяльність 8.40 — 9.00
Організована  навчально-пізнавальна діяльність 9.00 — 9.55
Підготовка до прогулянки, прогулянка, ігри 9.55 – 11. 50 
Повернення з прогулянки, миття рук, обличчя, підготовка до обіду 11.30 – 11.45
Обід 11.45 – 12.15
Підготовка до сну, сон 12.15 – 15.00
Поступовий підйом, загартовуючі процедури 15.00 – 15.30
Ігри, самостійна художня діяльність, гурткова робота 15.35 – 16.00
Підготовка до вечері, вечеря 16.00 – 16.30
Підготовка до прогулянки, прогулянка, спортивні ігри, праця, повернення дітей додому 16.30- 19.00

Особливості розвитку дітей молодшого дошкільного віку

Діти 3-4 років стають більш рухливими і допитливими, збагачуються їх мовні можливості, розвивається уява, зростає почуття контролю і відповідальності. Діти залюбки вчаться, оволодівають світом навколо себе; їх допитливість проявляється у численних питаннях «Чому?». Діти на цій стадії починають ідентифікувати себе з людьми, чию роботу ї характер вони здатні розуміти і високо цінувати. Бажання робити «як дорослі» задовольняється у грі, в якій малята за допомогою фантазії моделюють, відтворюють соціальну реальність, приміряють на себе дорослі ролі, беруть відповідальність за їх виконання. Діти вперше усвідомлюють те, що життя для них має ціль.

Молодший дошкільний вік – це період переходу від предметної діяльності до гри. Гра, малювання, конструювання, ліплення, аплікація почитають формуватися як самостійні види діяльності.

У цьому віці малята вже знають про призначення різноманітних предметів побуту, однак способами їх використання володіють недостатньо. Увагу дитини починають привертати нові предмети і явища, складні дії з ними, вона намагається експериментувати: уважно розглядає конструкцію машинки, подивляється до слідів, які залишає пензлик. Так починає розвиватись допитливість та інтерес до навколишнього світу – важливі показники розвитку.

Вік 3-4 років – сприятливий період для розвитку наочно-дійового мислення; діти в цьому віці – діячи! А не спостерігачи. Тому слід забезпечувати умови для їхньої різноманітної діяльності – обстеження, складання, випробування, конструювання, сортування, імітації тощо.

Дидактичні ігри, малювання, ліплення, аплікації, побутова праця, праця з елементами практичного експериментування в природі – важливі складові виховного процесу що сприяють розвитку сприйняття, наочно-дійового та наочно-образного мислення.

Для трирічної дитини особистість дорослого ще доволі значна. Тому на загальний психічний розвиток дитини краще впливають спільні дії батьків з дитиною. Необхідною умовою доброго самопочуття та розвитку маленької дитини в дитячому садку є довіра і приязність до вихователя.

У другому півріччі доцільно спонукати малюків до певної самостійності. Важливо вчасно помітити намагання дитини виконувати самостійно ті чи інші дії та підтримати позитивною оцінкою незалежно від результату. Ініціативні дії дитини, навіть якщо вони закінчуються невдачами, є свідками активності. Дитина, якій цікаво, яка відчуває певну свободу, швидше стає самостійною. Численні заборони, негативні оцінки, примушування для дітей цього віку психологічно недоцільні. Краще ті чи інші успіхи дитини порівнювати тільки з її власними минулими і майбутніми результатами ( Вчора ще не вмів, а сьогодні вже навчився), а не з результатами інших дітей.

З розширенням досвіду, досягненням успіхів у різних видах діяльності, переживанням позитивних та негативних оцінок з боку рідних та інших значимих дорослих у дитини формуються стійкі риси поведінки, почуття гордості (власної гідності) і сорому, особистісне ставлення до оточення – до дітей, дорослих, предметного світу, природи, до самого себе, певні потреби, мотиви діяльності. Це дає підстави називати дитину 4-го року життя особистістю, що росте, розвивається, ускладнюється, удосконалюється.

Новими утвореннями у психіці дітей є потяг до спілкування та сумісної діяльності з ровесниками, перехід від гри «поряд» до гри «разом». Виокремлення себе від оточуючих, порівняння себе в іншими людьми.

Ви запитуєте — ми відповідаємо

Ми радо відповімо на всі ваші запитання, що вас цікавлять. Надсилайте повідомлення.

Ім'я

Email

Повідомлення

HotLog