Внутрішня система оцінювання якості освітньої діяльності
Положення про внутрішню систему оцінювання якості освітньої діяльності КЗ «ДНЗ № 17 ВМР»
План заходів щодо комплексного самооцінювання освіти і управлінських процесів ЗДО на 2024-2025 н.р. |
|||||
№
з/п |
Зміст роботи | Об’єкт
контролю |
Термін
виконання |
Відповідальний | |
1. | Розробити та схвалити Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти КЗ «ДНЗ № 17 ВМР» | робоча група | Серпень
2024 |
Завідувач Сметанюк І.С. Вихователь- методист Данильчук Н.О. | |
2. | Видати наказ про проведення самооцінювання освітніх і управлінських процесів ЗДО | учасники освітнього процесу | Вересень
2024 |
Завідувач Сметанюк І.С. | |
3. | Створити робочу групу, яка буде забезпечувати збір, вивчення, аналіз інформації, отриманої під час спостереження, опитування та вивчення документації; | учасники освітнього процесу | Вересень
2024 |
Завідувач Сметанюк І.С. | |
4. | Розподілити обов’язки між членами робочої групи, яка буде забезпечувати збір, вивчення, аналіз інформації, отриманої під час спостереження, опитування та вивчення документації; | робоча група | Вересень 2024 | Завідувач Сметанюк І.С. | |
5. | Призначити відповідального за узагальнення результатів самооцінювання освітніх і управлінських процесів | робоча група | Вересень
2024 |
Завідувач Сметанюк І.С. | |
6. | Визначити терміни обговорення та оприлюднення результатів самооцінювання освітніх і управлінських процесів. Складення плану роботи робочої групи | робоча група | Вересень 2024 | Завідувач Сметанюк І.С. | |
7. | З метою аналізу стану сформованості й функціонування внутрішньої системи у ЗДО провести щорічне комплексне самооцінювання освіти і управлінських процесів з урахуванням завдань, визначених планом роботи ЗДО на рік та літній період | учасники освітнього процесу | Вересень
2024 – липень 2025 |
Завідувач Сметанюк І.С.
Вихователь- методист Данильчук Н.О. робоча група |
|
8. | Визначити критерії та індикатори
для самооцінювання освітніх і управлінських процесів комунального закладу, відповідно напряму оцінювання: «Фахова діяльність педагогічних працівників закладу дошкільної освіти» |
учасники освітнього процесу | Жовтень
2024
|
Завідувач Сметанюк І.С., Вихователь- методист Данильчук Н.О., робоча група | |
9. | Визначити методи збору інформації, інструменти та джерела отримання інформації при комплексному самооцінюванні освіти і управлінських процесів ЗДО | учасники освітнього процесу | Жовтень
2024
|
Завідувач Сметанюк І.С., Вихователь- методист Данильчук Н.О., робоча група | |
10. | Оприлюднити критерії, правила і процедури оцінювання педагогічної діяльності педагогічних працівників та управлінської діяльності керівних працівників закладу освіти | учасники освітнього процесу | Жовтень
2024
|
Завідувач Сметанюк І.С., Вихователь- методист Данильчук Н.О., робоча група | |
11. | Організувати самооцінювання освітніх і управлінських процесів комунального закладу, відповідно напряму оцінювання: «Фахова діяльність педагогічних працівників закладу дошкільної освіти» | учасники освітнього процесу | Листопад 2024
Лютий 2025
|
Завідувач Сметанюк І.С., Вихователь- методист, робоча група | |
12. | Систематично проводити навчання з членами робочої групи з метою поліпшення показників освітнього процесу, підвищення задоволеності батьків, здатності прогнозувати внутрішні й зовнішні ризики та вміло реагувати на них | учасники освітнього процесу | протягом року
|
Завідувач Сметанюк І.С., Вихователь- методист Данильчук Н.О.
|
|
13. | Координувати результативне проведення само оцінювання системи оцінювання | учасники освітнього процесу | протягом року
|
Завідувач Сметанюк І.С., Вихователь- методист Данильчук Н.О. | |
14. | Узагальнити результати само-оцінювання ти визначити тенденції в організації освітніх процесів, досягнення та труднощі у формування внутрішньої системи. | учасники освітнього процесу | Березень 2025-Квітень 2025 | Завідувач Сметанюк І.С., Вихователь- методист Данильчук Н.О. | |
15. | Для забезпечення прозорості та інформаційної відкритості ЗДО оприлюднити результати комплексного самооцінювання освіти і управлінських процесів ЗДО | учасники освітнього процесу | Червень 2025 | Завідувач Сметанюк І.С., Вихователь- методист Данильчук Н.О. | |
16. | Розробити проєкт Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти на наступний навчальний рік | учасники освітнього процесу | Серпень 2025 | Завідувач Сметанюк І.С., Вихователь- методист Данильчук Н.О., робоча група |
Здавна наймані робітники об’єднувались у професійні спілки, щоб заявити та відстояти свої інтереси, захистити себе від намірів роботодавців, розв’язати за рахунок працюючих свої проблеми.
НЕМАЄ ПРОФСПІЛКИ — НЕМАЄ І ЗАХИСТУ ТРУДОВИХ, СОЦІАЛЬНО — ЕКОНОМІЧНИХ ПРАВ ТА ІНТЕРЕСІВ КОЖНОГО З НАС.
Це головні цілі і завдання всіх професійних спілок, незалежно від того, як вони себе називають. Інших форм об’єднання цивілізоване суспільство ще не придумало.
НЕМАЄ ПРОФСПІЛКОВОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ — НЕМАЄ ПРОФКОМУ
А відповідно немає юридичної особи, яка б виступала від трудового колективу:
- у ході переговорів з адміністрацією;
- у взаємовідносинах з органами державної влади;
- у ролі представника в судових органах;
- у стосунках з іншими організаціями тощо.
НЕМАЄ ПРОФКОМУ — НЕМАЄ КОЛЕКТИВНОГО ДОГОВОРУ.
Лише член Профспілки:
- не може бути звільнений з роботи без згоди на те ПРОФСПІЛКОВОГО КОМІТЕТУ;
- має право на отримання безкоштовної ЮРИДИЧНОЇ ДОПОМОГИ в профспілкових органах;
- має право на БЕЗКОШТОВНИЙ ЗАХИСТ при порушенні адміністрацією: — трудового або житлового законодавства; — зобов’язань колективного договору; — справедливості в оплаті праці та преміюванні; — компенсаційних виплат та доплат;
- може користуватися БЕЗКОШТОВНИМ представництвом СВОЇХ ІНТЕРЕСІВ у комісіях по трудових спорах та в судах.
Тільки об’єднавшись, ми зможемо подолати труднощі!
МІЦЬ ТВОЄЇ ПРОФСПІЛКИ — У ТВОЇЙ ОСОБИСТІЙ АКТИВНОСТІ ТА ПРИНЦИПОВІЙ ПОЗИЦІЇ!
ТВОЯ ПРОФСПІЛКА — ТВОЯ ОПОРА ТА ЗАХИСТ!
В ЄДНОСТІ НАША СИЛА!
Якщо Ви член профспілки, то користуєтесь правом на захист своїх прав та інтересів з боку профспілкової організації з питань:
- Захисту ваших законних прав та інтересів у виробничій, соціально-побутовій сферах через колективний договір між адміністрацією та профспілковим комітетом навчального закладу;
- Переважного права отримання повної ставки навантаження (повно ставки заробітної плати)
- Працевлаштуванні при скороченні штатів;
- Звільнення з ініціативи адміністрації;
- Оплати праці, гарантій та компенсацій, преміювання, надання матеріальної допомоги;
- Підвищення кваліфікації і перепідготовки;
- Атестації та присвоєння кваліфікаційної категорії, педагогічного звання;
- Надання пільг при суміщенні роботи з навчанням;
- Справедливого і законного розподілу навчального навантаження;
- Створення оптимальних умов праці;атестації робочого місця;
- Отримання безкоштовної консультації та юридичної допомоги з усіх питань, що Вас цікавлять;
- Отримання безкоштовної допомоги у захисті Ваших прав та інтересів у судах та перед роботодавцями;
- Отримання відпустки у зручний для Вас час, якщо не страждають інтереси виробництва;
- Отримання додаткових відпусток на підставі колективного договору;
- Надання роботи за суміщенням професій(посад), розширенням зони обслуговування чи збільшення обсягів виконуваних робіт;
- Отримання матеріальної допомоги з коштів профспілкової організації;
- Участі в заходах дозвілля і відпочинку, які організовує профком на пільгових умовах, а також заходів для дозвілля дітей членів профспілки;
Профспілка для захисту Ваших законних прав та інтересів може використовувати всі передбачені чинним законодавством форми вирішення колективних трудових спорів,конфліктів ( страйки, мітинги, демонстрації, пікетування, переговори, звернення тощо)
ПЕРЕЛІК документів у закладах та установах освіти, які в обов’язковому порядку протокольно погоджуються з профкомами
№ п/п |
Питання і документи |
Підстава |
1 |
Правила внутрішнього трудового розпорядку. |
ст. 142 КЗпП України. |
2 |
Попередній та остаточний розподіл навчального навантаження. |
пп. «е» п.20 Типових правил внутрішнього трудового розпорядку, п.63 Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти.
|
3 | Розклад уроків,занять |
пп. «б» п.20 Типових правил внутрішнього трудового розпорядку. |
4 |
Графік робочого дня і змінності обслуговуючого персоналу. |
п. 21 Типових правил внутрішнього трудового розпорядку. |
5 |
Залучення працівників до роботи у святкові, вихідні дні та до надурочних робіт. |
ст. 71 КЗпП України. |
6 |
Графік відпусток.
|
ст. 79 КЗпП України, ст. 10 Закону України «Про відпустки». |
7 |
Прийом на роботу неповнолітніх за згодою батьків
|
ст. 188 КЗпП України. |
8 |
Склад атестаційної комісії
|
П. Типового Положення про атестацію працівників України |
9 |
Звільнення працівників за ініціативою адміністрації за погодженням з виборним профорганом з підстав, передбачених п.1 (крім ліквідації організації) пп.2-5,7 ст.40, п.п.2,3 ст.41 КЗпП України, тобто при: п. 1 ст. 40 — скорочення штатів, реорганізація; п. 2 ст. 40- невідповідності посаді внаслідок недостатньої кваліфікації або стану здоров’я;
п. 3 ст. 40 — систематичного невиконання без поважних причин посадових обов’язків; п.4 ст. 40 — прогули без поважних причин; п.5 ст. 40 — нез’явлення на роботу більше 4-х місяців внаслідок хвороби; п. 7 ст.40 — поява на роботі у нетверезому стані; п.2 ст.41 — винних дій працівника, який безпосередньо обслуговує грошові або товарні цінності, якщо ці дії дають підстави для втрати довір’я; п .3 ст.41 — аморальному вчинку, несумісному з виховними функціями. |
ст.43 КЗпП України. |
10 | Накладення дисциплінарних стягнень на членів профкому.
|
ст.252 КЗпП України. |
11 |
Заходи з охорони праці та безпеки життєдіяльності.
|
ст. 161 КЗпП України. |
12 |
Правила з безпеки життєдіяльності у навчальних кабінетах, майстернях, спортзалах, котельнях і т.д.
|
Типові правила з безпеки життєдіяльності |
13 | Тарифікаційні списки. |
п.4, додатки 1,2,3 інструкції про порядок обчислення з оплати працівників освіти.
|
14 | Перелік працівників із числа адміністративно-господарського, навчально-допоміжного персоналу, які мають право на підвищення посадових окладів. |
Додаток 5 тієї ж інструкції |
15 | Доплати за суміщення професій (посад), розширення зони обслуговування чи збільшення обсягів виконуваних робіт. | п.52 тієї ж інструкції. |
16 | Положення про преміювання, винагороду, розміри матеріальної допомоги та премій працівникам та керівникам установ. | п. 53 тієї ж інструкції. |
17 | Перелік робіт, на які встановлюється доплата за важкі і несприятливі умови праці, атестація робочих місць, розміри доплат за видами робіт. | додаток № 9 до тієї ж інструкції |
18 | Перенесення щорічних відпусток. | ст. 11 Закону України «Про відпустки» |
19 | Інші питання, передбачені чинним законодавством, колективним договором. |