Реалізація короткотривалого проєкту «Екогород на підвіконні» січень-березень 2021 року

Чудові екогороди на підвіконні створили педагоги нашого садочку разом з дошкільнятами та батьками у кожній віковій групі.🍃🍃🎋 Дошкільнята кожного дня мають можливість спостерігати за ростом рослин, сходом насіння та вирощувати цікаві культури. 👏👏👏

https://www.youtube.com/watch?v=ZBDSSEBGx_g

Проєкт  «Екогород на підвіконні»

    
Характеристика проекту:

—         За метою проектної діяльності – пізнавально-дослідницький;
—         За змістом – інтегрований;
—         За кількістю учасників – груповий;
—         За тривалістю – довгостроковий (3 місяці: січень, лютий, березень);
—         За характером контактів – у межах групи, з батьками.

Учасники проекту: діти всіх вікових груп, вихователі, батьки.

Мета проекту:

—         Виховувати у дітей бажання брати участь у трудовій діяльності;
—         Навчити саджати рослини;
—         Вчити поливати рослини;
—         Дати уявлення про вирощування рослин;
—         Спостереження за зростанням рослин;
—         Виховувати бережливе ставлення до рослин;
—         Залучати батьків до активного життя дошкільного закладу в рамках організації та реалізації проекту;
—         Формувати у дітей пізнавальний інтерес до рослин;
—         Організація художньо-продуктивної творчої діяльності;


Завдання проекту:

—         Долучати дітей до виконання посильних трудових дій;
—         Розвивати інтерес до рослинного світу;
—         Збагачувати, розширювати та активізувати словниковий запас дітей за рахунок загадок, прислів’їв, казок, віршів про овочеві культури;
—         Формувати позитивні взаємовідносини дітей з дорослими та однолітками.


Очікуванні результати:

Для дітей:

Діти розширять знання про культурні рослини; за допомогою дослідницької роботи діти отримають необхідні знання для вирощування рослин, визначать різноманітність посівного матеріалу; у дітей буде формуватись бережливе відношення до рослинного світу; активізація словникового запасу.

Для батьків:

Підвищення компетентності з даної теми; обрання потрібних орієнтирів у вихованні; зміцнення відносин між батьками та дітьми; самореалізація.

Для педагогів:

Підвищення професіоналізму; впровадження нових методів в роботі з дітьми та батьками; самореалізація.

 

admin

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *